Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Torsdag till Fredag, om det gills.
Personen under mig gillar Ed Sheeran? 2 nov, 2014 10:26 |
|
Borttagen
|
Nope
PUM gillar Rihanna? 2 nov, 2014 11:04 |
|
Borttagen
|
Nja, inte särskilt mycke direkt...
PUM har spelat eller spelar ett instrument? c: 2 nov, 2014 11:38 |
|
Shapiro
Elev |
Yup ^^
PUM har hört 500 miles (Proclaimers) Four score and seven years ago... 2 nov, 2014 11:40 |
|
Clara Darkin
Elev |
2 nov, 2014 15:01 |
|
Borttagen
|
Ja! Hösten är så färggrann och mysig.
PUM gillar att fira nyår? c: 2 nov, 2014 16:25 |
|
Lova223
Elev |
Ja
PUM har ridit minst 3 gånger 2 nov, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
Ja, men inte frivilligt.
Personen under mig har kik? 2 nov, 2014 18:31 |
|
Mikaela120
Elev |
Ja
PUM har sett Hannibal? 2 nov, 2014 18:34 |
|
Pernilla
Elev |
nä
PUM gillar fantasy The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 2 nov, 2014 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen