Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av mitchan: JAG FRYSER HELA DAGARNA MEN JAG VÄGRAR SÄTTA PÅ VÄRMEN FÖR DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR I MITT HJÄRTA OKEJ ;_____; I'm in the same situation buddy. Känner med dig!! faktum är att det alltid är sommar i mitt hjärta, gillar inte riktigt vinter. Visst, snö i en vecka är awesome, men sen vill jag bara ha sommar!!! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 22:54 |
LucyMalfoy
Elev |
Hej
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 sep, 2012 23:32 |
|
Seriously
Elev |
Hej på dig!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:33 |
|
lillamymin
Elev |
^Hallå på er båda!
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 7 sep, 2012 23:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag söker chokladgrodekorten:
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag ger 0-4 för brons och 0-5 för silver^.^ Hej 7 sep, 2012 23:39 |
|
Seriously
Elev |
Whadduuuuup?!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:40 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 sep, 2012 23:42 |
|
lillamymin
Elev |
Jorå, jag sitter här med en rapport som ska vara inne typ snaart :O Det går lite sämst just nu...
Själva? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 7 sep, 2012 23:43 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av lillamymin: Jorå, jag sitter här med en rapport som ska vara inne typ snaart :O Det går lite sämst just nu... Själva? Gör inte så mycket Skrivet av Luna Chang: Jag söker chokladgrodekorten: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag ger 0-4 för brons och 0-5 för silver^.^ Jag sljer Kinsley Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 sep, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
hade en awesome fredagkväll med Safrina och HarryPotternerd_97
först spelade vi Harry Potter lego 1-4. sen såg vi på step brothers och Harry Potter och halvblodsprinsen. tack för en sån rolig tjejkväll 7 sep, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen