Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1472 1473 1474 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av mitchan:
JAG FRYSER HELA DAGARNA MEN JAG VÄGRAR SÄTTA PÅ VÄRMEN FÖR DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR I MITT HJÄRTA OKEJ
;_____;

I'm in the same situation buddy. Känner med dig!!

faktum är att det alltid är sommar i mitt hjärta, gillar inte riktigt vinter. Visst, snö i en vecka är awesome, men sen vill jag bara ha sommar!!!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 22:54

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Hej

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

7 sep, 2012 23:32

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy *:
Hej
Hej på dig!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 23:33

lillamymin
Elev

Avatar


^Hallå på er båda!

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

7 sep, 2012 23:38

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag söker chokladgrodekorten:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Igor Karkaroff Agrippa Gandalf Amos Diggory Ginny Weasley Minerva McGonagall Oliver Wood Bellatrix Lestrange Kennilworthy Smith Severus Snape Ludovic Bagman Dean Thomas Nicholas de mimsy porpington Morgana James Potter Tjocke munkbrodoern Charlie Weasley Kirke Pomona Sprout Kingsley Shackelbolt Neville Longbottom Fred Weasley Cho Chang Cedric Diggory Rubeus Hagrid Voldemort Sirius Black George Weasley Albus Dumbledore


Jag ger 0-4 för brons och 0-5 för silver^.^

Hej

7 sep, 2012 23:39

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
^Hallå på er båda!
Whadduuuuup?!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 23:40

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
^Hallå på er båda!


Vad gör du denna sena timme?

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

7 sep, 2012 23:42

lillamymin
Elev

Avatar


Jorå, jag sitter här med en rapport som ska vara inne typ snaart :O Det går lite sämst just nu...

Själva?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

7 sep, 2012 23:43

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Jorå, jag sitter här med en rapport som ska vara inne typ snaart :O Det går lite sämst just nu...

Själva?


Gör inte så mycket

Skrivet av Luna Chang:
Jag söker chokladgrodekorten:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Igor Karkaroff Agrippa Gandalf Amos Diggory Ginny Weasley Minerva McGonagall Oliver Wood Bellatrix Lestrange Kennilworthy Smith Severus Snape Ludovic Bagman Dean Thomas Nicholas de mimsy porpington Morgana James Potter Tjocke munkbrodoern Charlie Weasley Kirke Pomona Sprout Kingsley Shackelbolt Neville Longbottom Fred Weasley Cho Chang Cedric Diggory Rubeus Hagrid Voldemort Sirius Black George Weasley Albus Dumbledore


Jag ger 0-4 för brons och 0-5 för silver^.^


Jag sljer Kinsley

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

7 sep, 2012 23:51

Borttagen

Avatar

+1


hade en awesome fredagkväll med Safrina och HarryPotternerd_97
först spelade vi Harry Potter lego 1-4. sen såg vi på step brothers och Harry Potter och halvblodsprinsen. tack för en sån rolig tjejkväll

7 sep, 2012 23:51

1 2 3 ... 1472 1473 1474 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.