Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 08:18 |
|
saganda
Elev |
Hej Majis och Ginny!!!!!
Vill säga att ni är fantastiskt roliga att diskutera med, och att jag älskar era tänkvärda och fina argument. Ni kan verkligen få mig engagerad! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 okt, 2012 18:04 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 okt, 2012 18:08 |
|
Miss_Green
Elev |
Jag vill ge en liten komplimang till lumos1 för att hon är allmänt awesome och rolig att prata med och jag kan inte fatta att jag har träffat dig två gånger ♥
;; ![]()
1 okt, 2012 18:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
saganda: Åh, tack sötis ♥ Jag älskar att diskutera med dig också! Du står för din åsikt och argumenterar för den på ett bra sätt
![]()
1 okt, 2012 18:15 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag vill ge en liten komplimang till lumos1 för att hon är allmänt awesome och rolig att prata med och jag kan inte fatta att jag har träffat dig två gånger ♥ aaaw ♥♥♥♥♥♥ du är också super awsome♥ vill träffa dig igen! ;;
1 okt, 2012 18:18 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Jag vill ge en liten komplimang till lumos1 för att hon är allmänt awesome och rolig att prata med och jag kan inte fatta att jag har träffat dig två gånger ♥ aaaw ♥♥♥♥♥♥ du är också super awsome♥ vill träffa dig igen! Vi ska träffas igen ♥ We're gonna be friends dude ;; ![]()
1 okt, 2012 18:23 |
|
saganda
Elev |
Majis: Det är en komplimang, promise. Annars hade den nog varit i lite fel tråd.
Ginny!!!!: ♥ Vet du, jag ska redovisa Monsterhavet imorgon i skolan. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 okt, 2012 18:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 1 kl. 18:32
|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Jag vill ge en liten komplimang till lumos1 för att hon är allmänt awesome och rolig att prata med och jag kan inte fatta att jag har träffat dig två gånger ♥ aaaw ♥♥♥♥♥♥ du är också super awsome♥ vill träffa dig igen! Vi ska träffas igen ♥ We're gonna be friends dude yeay ;;
1 okt, 2012 18:31 |
|
Ginny!!!!
Elev |
SKÄMTAR DU?! Oh my gods varför gör vi inget sådant i min skola?! >.< Lycka till!
![]()
1 okt, 2012 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen