Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: haha se där. Du är riktig matchmaker du Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad. aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3 Precis, och så slutar han ju inte prata om det, utan fortsätter, fast ingen är intresserad efter ett tag, så.. xD Oh yes eller inte... jag är så dålig på det där, så.. xD 6 sep, 2012 23:29 |
|
mitchan
Lärare |
JAG FRYSER HELA DAGARNA MEN JAG VÄGRAR SÄTTA PÅ VÄRMEN FÖR DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR I MITT HJÄRTA OKEJ
;_____; ![]()
6 sep, 2012 23:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: JAG FRYSER HELA DAGARNA MEN JAG VÄGRAR SÄTTA PÅ VÄRMEN FÖR DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR I MITT HJÄRTA OKEJ ;_____; Du får härda ut 6 sep, 2012 23:34 |
|
Solkatten
Elev |
Va fan. Man kan ju inte bara logga ut mitt i ett gif krig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 19:58 |
|
inovember
Elev |
Jag ska berätta en sak jag är glad för! Jag har fått en Iphone 4s efter ett ha haft en mobil från 1575(nej inte bokstavligen, men nästan) halva mitt liv. Känns väldigt hightech!
7 sep, 2012 20:26 |
|
themarauder
Lärare |
Godkväll! =D Denna kväll funderar jag på att seriöst försöka se Buffy-filmen som jag så många gånger har sett halvt..
=) - just like themarauder 7 sep, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
god kväll
7 sep, 2012 21:00 |
|
Parseltongue
Elev |
7 sep, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FREDAGS MYYYYYYYYYYS
7 sep, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
God kväll/natt/vad ni vill kalla det
7 sep, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen