Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Majis: Emma Granger: Vad gulligt av dig att ge mig en komplimang! Liksom du, min lilla rawige, Tonks-frilla, författarkompis måste också få en komplimang för det du gör! Tack ♥ Trött tjej <333 29 sep, 2012 19:54 |
|
Miss Black
Elev |
MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig
Min bokblogg
29 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Kram på alla som älskar Mugglis och Harry Potter
30 sep, 2012 09:34 |
|
MissBellatrix
Elev |
gjorde Skrivet av Miss Black: MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig Miss Black: aww.. vad snällt av dig.. Okej, för att det är super kul att lajva med dig, du är jätte snäll och bra kompis och för att du lät mig härma dig på labbraporten ;P PS gjorde du klart sims-huset? Om inte, gör du något idag? haha ;P Och jag gjorde 2 rum.. Hey there. You come here often? 30 sep, 2012 09:45 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: gjorde Skrivet av Miss Black: MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig Miss Black: aww.. vad snällt av dig.. Okej, för att det är super kul att lajva med dig, du är jätte snäll och bra kompis och för att du lät mig härma dig på labbraporten ;P PS gjorde du klart sims-huset? Om inte, gör du något idag? haha ;P Och jag gjorde 2 rum.. Trädgården och utsidan också Min bokblogg
30 sep, 2012 10:02 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Miss Black: Skrivet av MissBellatrix: gjorde Skrivet av Miss Black: MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig Miss Black: aww.. vad snällt av dig.. Okej, för att det är super kul att lajva med dig, du är jätte snäll och bra kompis och för att du lät mig härma dig på labbraporten ;P PS gjorde du klart sims-huset? Om inte, gör du något idag? haha ;P Och jag gjorde 2 rum.. Trädgården och utsidan också Okej, men jag gjorde inte klart trädgården, och huset (utsidan) blev jätte fult Hey there. You come here often? 30 sep, 2012 10:05 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Miss Black: Skrivet av MissBellatrix: gjorde Skrivet av Miss Black: MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig Miss Black: aww.. vad snällt av dig.. Okej, för att det är super kul att lajva med dig, du är jätte snäll och bra kompis och för att du lät mig härma dig på labbraporten ;P PS gjorde du klart sims-huset? Om inte, gör du något idag? haha ;P Och jag gjorde 2 rum.. Trädgården och utsidan också Okej, men jag gjorde inte klart trädgården, och huset (utsidan) blev jätte fult Nej då! Min bokblogg
30 sep, 2012 10:06 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Miss Black: Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Miss Black: Skrivet av MissBellatrix: gjorde Skrivet av Miss Black: MissBellatrix: För att jag hade lust att vara snäll ^^Nej, men du är en jättebra kompis! Och för att det är kul att lajva Hunger Games med dig Miss Black: aww.. vad snällt av dig.. Okej, för att det är super kul att lajva med dig, du är jätte snäll och bra kompis och för att du lät mig härma dig på labbraporten ;P PS gjorde du klart sims-huset? Om inte, gör du något idag? haha ;P Och jag gjorde 2 rum.. Trädgården och utsidan också Okej, men jag gjorde inte klart trädgården, och huset (utsidan) blev jätte fult Nej då! jo, gjorde du klart Gordolina's rum föresten? Hey there. You come here often? 30 sep, 2012 10:08 |
|
Savi
Elev |
Måste bara ge en stor komplimang till HarryPotterrs profilbild som jag tycker är sjukt mysig!
Önskar jag hade vart där
30 sep, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Hha ååh tack, det var sjukt mysigt, du borde vart där ♥Måste bara ge en stor komplimang till HarryPotterrs profilbild som jag tycker är sjukt mysig! Önskar jag hade vart där 30 sep, 2012 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen