@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
9 jan, 2012 21:14 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skola imorgon D: DO NOT WANT
9 jan, 2012 21:16 |
|
dystopi
Elev |
Jag ska äntligen se Sherlock, det har gått ett helt dygn sedan det nya avsnittet kom ut! Nu håller jag bara tummarna för att min dator vill samarbeta med mig...
9 jan, 2012 21:17 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av dystopi: Jag ska äntligen se Sherlock, det har gått ett helt dygn sedan det nya avsnittet kom ut! Nu håller jag bara tummarna för att min dator vill samarbeta med mig... lycka till, få inte damp på den igen bara x)
9 jan, 2012 21:18 |
|
Margaret
Elev |
Jag sitter här på Mugglis och ser en massa gif's från Hungerspelen-filmen och försöker lista ut om en av snubbarna man ser är samma skådis som spelar Steve i Cirque du freak - A Vampire's assistant... Min hjärna vill få det så, men den har ju lurat mig förut, så att.
EDIT: Ironiskt att det är ett klipp från Cirque du freak i signuaturen hos personen ovanför. ^ Haha ![]()
9 jan, 2012 21:19 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Margaret: Jag sitter här på Mugglis och ser en massa gif's från Hungerspelen-filmen och försöker lista ut om en av snubbarna man ser är samma skådis som spelar Steve i Cirque du freak - A Vampire's assistant... Min hjärna vill få det så, men den har ju lurat mig förut, så att. Det är det, josh hutcherson, omg har du sett den filmen, den är åzm ♥
9 jan, 2012 21:21 |
|
dystopi
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av dystopi: Jag ska äntligen se Sherlock, det har gått ett helt dygn sedan det nya avsnittet kom ut! Nu håller jag bara tummarna för att min dator vill samarbeta med mig... lycka till, få inte damp på den igen bara x) Jag har kommit fram till att det var DITT fel alltihop, det var du som loggade in på Skype! :o Men om den inte funkar nu så tänker jag kasta mina strumpor på den, det hjälpte en gång förut!
9 jan, 2012 21:21 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av dystopi: Skrivet av Alice...: Skrivet av dystopi: Jag ska äntligen se Sherlock, det har gått ett helt dygn sedan det nya avsnittet kom ut! Nu håller jag bara tummarna för att min dator vill samarbeta med mig... lycka till, få inte damp på den igen bara x) Jag har kommit fram till att det var DITT fel alltihop, det var du som loggade in på Skype! :o Men om den inte funkar nu så tänker jag kasta mina strumpor på den, det hjälpte en gång förut! meh, det var ju din dumma dator som lagga xd
9 jan, 2012 21:22 |
|
joel9324
Elev |
9 jan, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen