Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1470 1471 1472 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho

Bra sätt att byta ämne

Jag ser på G.A - The riddle house och äter glass och blåbär :3

Självdå?

6 sep, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Obliviate_
Det låter gott!
Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥

Tittar på The Avengers med ena ögat
Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket .

6 sep, 2012 22:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Det låter gott!
Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥

Tittar på The Avengers med ena ögat
Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket .


Blåbär är massa nom ♥
Bra att du är vänlig och lär ut sånt x) Själv har jag ingen aning om hur man gör. Jag har visserligen en pojkvän men jag är ändå helt lost :3

6 sep, 2012 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Det låter gott!
Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥

Tittar på The Avengers med ena ögat
Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket .


Blåbär är massa nom ♥
Bra att du är vänlig och lär ut sånt x) Själv har jag ingen aning om hur man gör. Jag har visserligen en pojkvän men jag är ändå helt lost :3


Alltså, jag är inte bra på sånt... jag vet bara vad han gör för fel, så xD
Vad jag, som tjej, inte vill höra osvosvosv. Det kan vara bra att veta om man inte är bra på det där med att prata med sin crush och sånt ^^'

6 sep, 2012 23:01

Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho ahaaa, du menar sånt. Jo då är jag med. Vissa saker är väll kanske inte nått man jublar över o höra alltid

6 sep, 2012 23:15

Borttagen

Avatar


Hur kommer det sig att jag aldrig har settden här tråden? HMH

6 sep, 2012 23:16

Borttagen

Avatar


Obliviate_
Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad.

6 sep, 2012 23:17

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad.

aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3

6 sep, 2012 23:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad.

aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3


Precis, och så slutar han ju inte prata om det, utan fortsätter, fast ingen är intresserad efter ett tag, så.. xD

6 sep, 2012 23:25

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad.

aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3


Precis, och så slutar han ju inte prata om det, utan fortsätter, fast ingen är intresserad efter ett tag, så.. xD
haha se där. Du är riktig matchmaker du

6 sep, 2012 23:28

1 2 3 ... 1470 1471 1472 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.