Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho
Bra sätt att byta ämne Jag ser på G.A - The riddle house och äter glass och blåbär :3 Självdå? 6 sep, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Det låter gott! Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥ Tittar på The Avengers med ena ögat Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket på. 6 sep, 2012 22:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Det låter gott! Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥ Tittar på The Avengers med ena ögat Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket på. Blåbär är massa nom ♥ Bra att du är vänlig och lär ut sånt x) Själv har jag ingen aning om hur man gör. Jag har visserligen en pojkvän men jag är ändå helt lost :3 6 sep, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Det låter gott! Jag själv gillar inte glass, men blåbär ♥ Tittar på The Avengers med ena ögat Och försöker lära en kompis hur man pratar med sin crush, utan att känna sig för mycket på. Blåbär är massa nom ♥ Bra att du är vänlig och lär ut sånt x) Själv har jag ingen aning om hur man gör. Jag har visserligen en pojkvän men jag är ändå helt lost :3 Alltså, jag är inte bra på sånt... jag vet bara vad han gör för fel, så xD Vad jag, som tjej, inte vill höra osvosvosv. Det kan vara bra att veta om man inte är bra på det där med att prata med sin crush och sånt ^^' 6 sep, 2012 23:01 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho ahaaa, du menar sånt. Jo då är jag med. Vissa saker är väll kanske inte nått man jublar över o höra alltid
6 sep, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Hur kommer det sig att jag aldrig har settden här tråden? HMH
6 sep, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad. 6 sep, 2012 23:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad. aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3 6 sep, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad. aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3 Precis, och så slutar han ju inte prata om det, utan fortsätter, fast ingen är intresserad efter ett tag, så.. xD 6 sep, 2012 23:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha se där. Du är riktig matchmaker duSkrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Precis! Och just han pratar så mycket om datorer, med termer vi "vanliga" människor inte förstår... så ja. Jag tror inte att tjejen blir riktigt intresserad. aha xD Mjaaa. e lite svårt o veta vad man ska svara på datorbabbel när man inte vet om det själv. man typ jahapp :3 Precis, och så slutar han ju inte prata om det, utan fortsätter, fast ingen är intresserad efter ett tag, så.. xD 6 sep, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen