@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Jag älskar att få sms från Discshop, det betyder att jag inom 12 timmar (beroende på när sms kommer såklart) Kommer få hem nya filmer. ♥
Imorgon ser jag fram emot att få hämta tre nya Ralph Fiennes filmer i postboxen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ :O Du borde vara sjukt lycklig? Man kan ju tycka det. Men på uni är ledighet något du förtjänar. Gör du bra ifrån dig och klarar alla tentor så får du vara ledig. Annars har du en himla massa plugg även över "loven". Dessutom innebär sommarlovet inte bara ledighet längre. Jag måste jobba för jag måste kunna betala hyran även på sommaren. Så på sätt och vis har jag mindre ledighet än vad du har 9 jan, 2012 20:58 |
|
childhoodlight
Elev |
9 jan, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ :O Du borde vara sjukt lycklig? Man kan ju tycka det. Men på uni är ledighet något du förtjänar. Gör du bra ifrån dig och klarar alla tentor så får du vara ledig. Annars har du en himla massa plugg även över "loven". Dessutom innebär sommarlovet inte bara ledighet längre. Jag måste jobba för jag måste kunna betala hyran även på sommaren. Så på sätt och vis har jag mindre ledighet än vad du har Men du slipper sjkolan? 9 jan, 2012 20:59 |
|
Minidjuret
Elev |
9 jan, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
aaaaaaaaaahh det snöar jättemycket ute
9 jan, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ :O Du borde vara sjukt lycklig? Man kan ju tycka det. Men på uni är ledighet något du förtjänar. Gör du bra ifrån dig och klarar alla tentor så får du vara ledig. Annars har du en himla massa plugg även över "loven". Dessutom innebär sommarlovet inte bara ledighet längre. Jag måste jobba för jag måste kunna betala hyran även på sommaren. Så på sätt och vis har jag mindre ledighet än vad du har Men du slipper sjkolan? Om jag klarar tentorna slipper jag skolan 9 jan, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Det känns som om siffrorna 1337 förföljer mig! o.o
9 jan, 2012 21:09 |
|
Minidjuret
Elev |
^
OMP! ELIIIITEEE! 8D 9 jan, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood: AWEEESOOOME ♥
9 jan, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen