Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 22:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 sep, 2012 22:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: ^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD Vet inte om du frågade mig men ja jag vet vad det betyder 6 sep, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: ^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD Vet inte om du frågade mig men ja jag vet vad det betyder Jag tror hon frågade LucyMalfoy ![]() Men ja. De flesta vet nog ändå... .___. 6 sep, 2012 22:34 |
|
Obliviate_
Elev |
6 sep, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD 6 sep, 2012 22:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga 6 sep, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga Ja men precis xD Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD 6 sep, 2012 22:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga Ja men precis xD Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD Beror lite på, men ja x) Förstår vad du menar 6 sep, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga Ja men precis xD Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD Beror lite på, men ja x) Förstår vad du menar I'm just not a fan of that kind of stuff, really xD Så vad gör du? 6 sep, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen