Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1469 1470 1471 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2012 22:25

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD

JAG VET. DIRTY MIND 12 GAMMAL EMMA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

6 sep, 2012 22:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD


Vet inte om du frågade mig men ja jag vet vad det betyder

6 sep, 2012 22:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
^ Vet du vad det betyder? Om ite; bra! xD


Vet inte om du frågade mig men ja jag vet vad det betyder


Jag tror hon frågade LucyMalfoy *

Men ja. De flesta vet nog ändå... .___.

6 sep, 2012 22:34

Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho Yep :3

Is not sure varför hon menade på att man inte ville veta det men ah.

6 sep, 2012 22:36

Borttagen

Avatar


Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD

6 sep, 2012 22:39

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD


Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga

6 sep, 2012 22:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD


Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga


Ja men precis xD
Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P
Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD

6 sep, 2012 22:45

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD


Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga


Ja men precis xD
Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P
Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD


Beror lite på, men ja x) Förstår vad du menar

6 sep, 2012 22:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Oh well. Jag förstår iaf inte fascinationen över det. Det är liksom... normalt, skulle jag säga. Vad är så speciellt med det? xD


Jag vet inte xD Isf borde väll "det" i allmänthet vara lika.. läskigt? eller vad man ska säga


Ja men precis xD
Eller "coolt" då, eftersom folk verkar så fascinerade ;P
Jag tycker inte alls det är coolt. Jobbigt bara xD


Beror lite på, men ja x) Förstår vad du menar


I'm just not a fan of that kind of stuff, really xD

Så vad gör du?

6 sep, 2012 22:51

1 2 3 ... 1469 1470 1471 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.