Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 sep, 2012 16:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Klart!!! Vi har ju dessutom våran Kai rai rai rai, den bästa flygande magistern ever!! ![]() omg hoppas inte kai har mugglis och såg att jag la upp den där...:o 28 sep, 2012 16:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
EMELESEL: Men vad du blev bildig nu då!
28 sep, 2012 17:44 |
|
leumas vän
Elev |
28 sep, 2012 18:33 |
|
DarkBells
Elev |
Här ger man en komplimang till hela sin heart lista... ♥
HannaPanna Gud! Om det fanns någon sötare, finare, gulligare, sötatare, vackrare, fina, roligare mugglis än dig så skulle jag dö! Puss! ♥ Minidjuret Du... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dig meen... DU ÄR BARA HELT AWSOME MIN LILLA LOUISE! Såå.... ♥ Lucy och Rose Hehe... Också helt awsome och vill bara krama om dig, för du verkar behöva det!Vi hörs på Skype! ♥ Cara Riddle Du är en skönt prinsessa... Det är inte många som gillar att hänga med mindre så här som du gör, så du förtjänar en stor komplimang av mig! ♥ Vanessa Treens Jag tror inte folk ser hur gullig du är... Alla borde ge dig en chans, verkligen! ♥ LunaLovegood1Alltså ahhha! Puss på dig helt enkelt! ♥
29 sep, 2012 11:05 |
|
Emma Granger
Elev |
Nu vill jag ge lite komplimanger till:
Clara Darkin, för att du är så fantastisk och du vet varför ♥ HarryPotterr, Du är jätte duktig på att skriva och allting. Jag gillar det du gör, för du gör det på rätt sätt! Majis, Min lilla random, rödhåriga, huffliga, författar kompis! Du måste få en komplimang för det du gör. LolFeelings, Ditt namn passar dig perfekt, du gör allt skoj och du är värd en komplimang. -Patronus-, Jag tycker du är jätte snäll och du stöttar verkligen mig att vilja bli MoD och vilja vara i 000. Jag tycker om dig jätte mycket, jag har till och med döpt en drake efter dig ♥ luna99, Du är jätte bra på att rolla Nick och Micke. Jag tycker du verkar jätte kulig PotterHunger, Gud, jag tycker om dig jätte mycket om hur du skriver. Jag älskar att se dig i 000. Jag verkligen äääälskar dig och dina hundar. Luna02, eller kanske Elvis. Jag gillar dig och du är jätte rolig. BILL WEASLEY PÅ TV Luna01, Efter alla komplimanger du givit mig måste jag ge tillbaka, men du är faktiskt rolig och modig, som Modig. saganda , min lilla Pokémon. Du är jätte rolig. POKÉMON FOREVER! Detta var det jag ville säga, bara en sista komplimang till alla... NI ÄR BÄST!!!! ♥ Trött tjej <333 29 sep, 2012 11:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
DarkBells naw tackar
love u rosaelefantskötare ♥ ![]()
29 sep, 2012 12:01 |
|
DarkBells
Elev |
29 sep, 2012 12:06 |
|
PotterHunger
Elev |
Tack Emma Granger ♥
I loaf yah too ♥ Läs min profil för info... 29 sep, 2012 12:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DarkBells: Ja jag vet, och dem människorna har mycket att lära Cara Riddle Vsg! Hahha, nä men det finns folk som tror det! Love u my princess! ♥ ♥ ![]()
29 sep, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen