Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skolans bitch gillar också honom. Hon ser bra ut och de har varit tillsammans förut.
Jag är körd. 11 maj, 2012 18:07 |
|
hyperion
Elev |
11 maj, 2012 19:10 |
|
Aleander
Elev |
Jag frågade honom en sak förut, hör ICKE till vanligheten nuförtiden desssutom heeeeeeeeeelt spontant. Mitt i skolan. Då var jag typ:
Nu är jag helt Suck. Tardisinreichenbach & Schues-shoes 11 maj, 2012 19:41 |
|
scarhead
Lärare |
Han är den första jag tänker på när jag tänker på vem jag saknar just nu.
Jakdnskejnrkr jag saknar att alltid på en skymt av honom i skolan. 11 maj, 2012 19:44 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Elley: Just nu vill jag ha någon att luta mig mot, någon att krypa upp bredvid och känna värmen från. Någon som kan berätta att jag är fantastisk och att jag betyder mer än någon annan. Någon som förstår vad jag menar, att bara veta att det finns en annan människa där ute som faktiskt förstår en och längtar lika mycket efter dig som du gör efter den. Det här! Känner det så himla ofta.
http://Kaosregn.blogg.se
11 maj, 2012 21:42 |
|
whirlwinds
Elev |
Åh, den här tråden som jag höll till i under typ hela hösten ♥♥♥
Saker & ting gick väl dock inte riktigt som jag hoppades på då, lol..................
11 maj, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Åh, den här tråden som jag höll till i under typ hela hösten ♥♥♥ Saker & ting gick väl dock inte riktigt som jag hoppades på då, lol.................. 12 maj, 2012 12:22 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av whirlwinds: Åh, den här tråden som jag höll till i under typ hela hösten ♥♥♥ Saker & ting gick väl dock inte riktigt som jag hoppades på då, lol.................. Han jag skrev om så mycket i höstas, öh ehm öh, vi slutade ju prata med varandra i typ januari. Jag saknade honom och mådde så dåligt att jag ville dö, han skrev till mig och var precis som vanligt (alltså låtsades som om inget av det där mellan oss någonsin hänt) bara några dagar senare, och började istället prata om hur mycket hans vän tyckte om mig istället. :-)))) Typ såhär i efterhand har jag fått reda på att han hållit på såhär med typ 9845674 andra tjejer, alltså han typ får dem att bli kära i honom, han håller på med dem ett tag och sen ba "......nä". Men han är liksom världens finaste VÄN så länge man inte blir kär i honom, så jag anstränger mig allt jag kan för att ignorera hur mycket jag fortfarande tycker om honom och försöker se till att bli vän med honom igen. (Så istället har jag gått och börjat tänka skitmycket på mitt ex igen, som jag varit kär i i snart fyra år osv osv osv. Haha alltså fml)
12 maj, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
whirlwinds Och åter igen bevisas det att de flesta männen är svin
KRAM! jag vet inte riktigt mer vad jag skall skriva. Men om du vill prata prata på 12 maj, 2012 13:42 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av Borttagen: Skrivet av whirlwinds: Åh, den här tråden som jag höll till i under typ hela hösten ♥♥♥ Saker & ting gick väl dock inte riktigt som jag hoppades på då, lol.................. Han jag skrev om så mycket i höstas, öh ehm öh, vi slutade ju prata med varandra i typ januari. Jag saknade honom och mådde så dåligt att jag ville dö, han skrev till mig och var precis som vanligt (alltså låtsades som om inget av det där mellan oss någonsin hänt) bara några dagar senare, och började istället prata om hur mycket hans vän tyckte om mig istället. :-)))) Typ såhär i efterhand har jag fått reda på att han hållit på såhär med typ 9845674 andra tjejer, alltså han typ får dem att bli kära i honom, han håller på med dem ett tag och sen ba "......nä". Men han är liksom världens finaste VÄN så länge man inte blir kär i honom, så jag anstränger mig allt jag kan för att ignorera hur mycket jag fortfarande tycker om honom och försöker se till att bli vän med honom igen. (Så istället har jag gått och börjat tänka skitmycket på mitt ex igen, som jag varit kär i i snart fyra år osv osv osv. Haha alltså fml) vad stolt jag blir över dig. Att du verkligen försöker, riktigt stolt är jag! ♥ Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 12 maj, 2012 13:43 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen