@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tiinaah
Elev |
Jag är hungrig och uttråkad.
13 okt, 2011 20:09 |
|
leumas vän
Elev |
13 okt, 2011 21:35 |
|
baramin
Elev |
AND WE ARE WINNING.
Eller rätttare sagt, jag. Har trasslat mig ur så mycket bara ikväll, är stolt och fuwefiuwehi. Älskade mugglis, jantelagshata mig inte nu. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 okt, 2011 21:38 |
|
Ida S
Lärare |
Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows*
HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: "we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 21:43 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar 13 okt, 2011 21:46 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar HAHA nej men jag var inte helt seriös... OR WAS I?? "we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 21:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar HAHA nej men jag var inte helt seriös... OR WAS I?? Jag med, helt klart! :3 (Alltså, joinar x3) ![]()
13 okt, 2011 21:48 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar HAHA nej men jag var inte helt seriös... OR WAS I?? Jag med, helt klart! :3 (Alltså, joinar x3) Jag med!
![]()
13 okt, 2011 21:50 |
|
superman
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar HAHA nej men jag var inte helt seriös... OR WAS I?? Jag med, helt klart! :3 (Alltså, joinar x3) Jag med! Om inte jag gör Ida S's fanclub först? 13 okt, 2011 21:51 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ida S: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Ska jag bli först med att bryta normen och skapa min egen fanclub-tråd? *waggling eyebrows* HAHA okej inte för att den kommer få särskilt många medlemmar över huvud taget, men att gå tvärtemot är... kul c: DO IT! Jag joinar HAHA nej men jag var inte helt seriös... OR WAS I?? Jag med, helt klart! :3 (Alltså, joinar x3) Jag med! Haha men aw, vad gulliga ni är. Nej, ugh, SÅ egocentrisk är jag inte... OR AM I?? xD Nej, vad jag ÄR, är trött. Annars skulle jag inte skriva detta. Mina hämmingar släpper totalt då... superman - ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen