Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Jag håller med. Det är synd, men även att hon har fallit i den där gropen som femtonåring. Don't get me wrong, jag tycker inte att det är fel att ha sex, inte heller att det är fel om man faktiskt har sex med många och njuter av det. Det är helt okej och om kvinnor (som i detta fall) vill ha det så är jag inte emot det, vem är jag att döma dem?
Däremot så blir jag väldigt rädd när den här tjejen är lika gammal som mig och resonerar på det viset. Att hon vill skaffa ett barn när hon med all säkerhet kommer ha otroligt TUFFT och jobbigt med att uppfostra det, med tanke på skolgång och att hennes ungdom antagligen kommer att förloras. Faktumet att hon har haft sex med över 300 män och inte bryr sig om skydd alls är riktigt oroande. Men jag håller med dig, att göra en show av det hela är bara fel. Fel fel fel.
24 nov, 2011 20:37 |
|
adliitam
Elev |
24 nov, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
24 nov, 2011 20:38 |
|
EmoCrew
Elev |
Haha, eeeh jag är duktig jag vet http://www.youtube.com/profile?feature=iv&src_vid=l96QTHRq_7M&annotation_id=annotation_273173&user=potterpuppetpals
24 nov, 2011 20:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ett kapitel ur syrrans fanfic.. 24 nov, 2011 20:49 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
1. Film eller Bok?
2. Tumblr eller Blogg? 3. Grön eller Röd? 4. Narcissa eller Bellatrix? 5. Slytherin eller Ravenclaw? 6. Spaghetti eller Stuvade makaroner? 7. Disney eller Dreamworks? 8. Askungen eller Pocahontas? 9. Giraff eller Gepard? 10. Trollstav eller Åskvigg? Från ett forum 24 nov, 2011 20:52 |
|
cannedcorn
Elev |
24 nov, 2011 21:41 |
|
EMELESEL
Elev |
25 nov, 2011 15:30 |
|
expelliarmus
Elev |
25 nov, 2011 16:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag vet att det finns en tråd, men eftersom Oskan är inaktiv så kan ju inte han ändra, så jag tänkte göra en lite aktivare, så om man vill vara något kan man säga till här i stället. Låter det bra?
Lagnamn: The Proud Eagles Lagkapten: Jagare: lillamymin Jagare: trollstaven Jagare: Gurta Vaktare: ikka Slagman: mrfufnek Slagman: EMELESEL Sökare: leumas Reserver: Sökare #1: Dobbyy Sökare #2: bardia Slagman #1: sockersoppa Slagman #2: oakston(e) Slagman #3: Oskan Jagare #1: !Emma! Jagare #2: Nickan99 Hejarklack: soratanaka, Soz, Miranda, Haben008, emfr011, Emey94 Maskot: dixan o honsomkanallttyp Vill ni gå med, fast det inte finns någon plats? Skriv ett inlägg om att ni vill va reserv för någon position, om någon är inaktiv allt för länge. Om du tycker att någon är inaktiv och du borde få en plats, mejla bara. 25 nov, 2011 16:16 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen