Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha en kram... *kramar*♥ 24 sep, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha en kram... *kramar*♥ *Kramar tillbaka*♥ 24 sep, 2011 18:49 |
|
Elley
Elev |
24 sep, 2011 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: En kram, komplimang eller något som får mig att sluta gråta. *Kramar* Du är en helt underbar människa och du ska veta att vi alla här älskar dig♥ 24 sep, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: En kram, komplimang eller något som får mig att sluta gråta. SKYPE, MSN ANYTHING NOW 24 sep, 2011 20:00 |
|
Ida S
Lärare |
Vill ha någon som gör mina läxor åt mig för vette fan om jag orkar med dem nu.
"we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha te...
24 sep, 2011 20:37 |
|
tyri
Elev |
jag vill ha ett större rum(just nu har jag ett rum som är ungifär 2x4m stort) det är sååååå litet!!!
24 sep, 2011 21:17 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av tyri: jag vill ha ett större rum(just nu har jag ett rum som är ungifär 2x4m stort) det är sååååå litet!!! Amen tjena, det är större än hela min lägenhet. Badrum, kök och allrum...
24 sep, 2011 21:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
24 sep, 2011 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen