TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HÖSTLOVET ÄR HÄR HAHA
27 okt, 2017 18:42 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
27 okt, 2017 19:27 |
|
Borttagen
|
HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
27 okt, 2017 21:44 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
28 okt, 2017 09:40 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\
28 okt, 2017 10:01 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\ Hade också höstlov förra veckan :c
28 okt, 2017 10:03 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av catradora: Skrivet av bottleofelixfelicis: Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\ Hade också höstlov förra veckan :c #reasonstonotliveinfinland men vi hade ju bara 2 dagar höslov ugh :[
28 okt, 2017 10:05 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av catradora: Skrivet av bottleofelixfelicis: Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\ Hade också höstlov förra veckan :c #reasonstonotliveinfinland men vi hade ju bara 2 dagar höslov ugh :[ iknow :c it sucks
28 okt, 2017 10:06 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av catradora: MWHAHAHAHAHAHSkrivet av bottleofelixfelicis: Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\ Hade också höstlov förra veckan :c Synd
28 okt, 2017 10:15 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av catradora: MWHAHAHAHAHAHSkrivet av bottleofelixfelicis: Alla har höstlov och kan fånga hur många troll som helst men jag hade höstlov förra veckan och har PRAO nästa vecka vilket betyder 8h jobb per dag :\\\ Hade också höstlov förra veckan :c Synd yup xc men vi i Finland är så coola så det väger upp för det andra
28 okt, 2017 10:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen