The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... 1 jan, 2017 17:28 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...?
1 jan, 2017 17:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) 1 jan, 2017 17:32 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) .......
1 jan, 2017 17:34 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... 1 jan, 2017 17:38 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... ![]()
1 jan, 2017 17:44 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo) Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... oh spanska...juste. sorry!!
1 jan, 2017 18:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jordnötssmör Valdez!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo) Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... oh spanska...juste. sorry!! EDIT: Googla inte "Peanutbutter Valdez"! 1 jan, 2017 18:51 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Uppfattat!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jordnötssmör Valdez!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo) Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... oh spanska...juste. sorry!! EDIT: Googla inte "Peanutbutter Valdez"! ![]()
1 jan, 2017 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jordnötssmör Valdez!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo) Skrivet av WeasleyHufflepuff: NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta? Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Det här är en viktig fråga Vad tror ni Percabeths barn skulle heta Jag tror Selena Luke Charlie och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart Julia Så klart Julia xD Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också... Bree var fint tack.....jag gillar det. Lätt och kort...... BREESON!! Sorry...... Kanske Bella...? (Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget) tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?) ....... oh spanska...juste. sorry!! EDIT: Googla inte "Peanutbutter Valdez"! Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!! 1 jan, 2017 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen