the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Japp så är det och det kommer inte bli kul " sa Isac han är starkare än mig och kommer brotta ner mig så ofta han får chansen tänkte Isac.
24 nov, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
Theodore suckade lite och såg mot klockan.
"så din bror kommer hit i kväll" sa Theodore lite lågt.
24 nov, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
" Ja och skulle råda dig att försöka undvika honom " sa Isac och såg på Theo.
24 nov, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
"så um han är värre än Caroline?" frågade Theodore lite smått oroligt.
24 nov, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
" Caroline har gränser men det har inte Ian och om man är som du en människa har man större chans att bli dödad av Ian då han gärna tar allt blod " sa Isac.
24 nov, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
"åh..." sa Theodore som svar.
24 nov, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
" Men som sagt var låt honom inte få reda på att du har Blodtyp 0 för då kan jag säga att du blir hans " sa Isac.
24 nov, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
"kan förstå det" sa Theodore lite lågt
24 nov, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
Isac log lite
" Och morsan kommer skämma ut en " sa Isac.
24 nov, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
"okej..jag måste gå ska nämligen prata med någon så vi syns senare" sa Theodore och gick iväg.
24 nov, 2015 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.