S.p.e.l.l (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> S.p.e.l.l (Prs)
|
Borttagen
|
" ja vi får vänta och se " sa Emile och sökte på sin dator efter Sydamerika.
11 maj, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
Efter att lektionen slutade hade de rast.
Sebastian lämnade klassrumet.
11 maj, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Emile gick ut ur klassrummet han satte sig och började rita igen.
11 maj, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
Sebastian såg sig omkring.
"Nina är inte här som tur var" sa Sebastian & såg mot Emile
11 maj, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
" Skönt hon skrämmer mig " sa Emile han ritade en teckning av Patricia och tänkte på henne.
11 maj, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
Sebastian log när han såg vad Emile ritade.
" ska du inte berätta för Patricia om dina känslor för henne?" Frågade Sebastian
12 maj, 2015 06:23
|
|
Borttagen
|
" Problemet är att jag är ju så blyg när jag pratar med hem e så vågar inre säga " sa Emile och suckade.
12 maj, 2015 08:06
|
|
Borttagen
|
" jag förstår" sa Sebastian & började att tänka.
12 maj, 2015 08:29
|
|
Borttagen
|
Emile log lite och fortsatte rita.
12 maj, 2015 10:49
|
|
Borttagen
|
" jag måste till skåpet" sa Sebastian & gick iväg.
12 maj, 2015 11:21
|
Du får inte svara på den här tråden.