Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Är jag det?" frågar han och kysser henne med ett litet leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jul, 2013 15:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar, "Ja det är du, nu iallafall." Ler hon ömt mot honom, "Men du lär dig." Säger hon med stolthet i rösten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jul, 2013 19:17 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag sa ju att jag skulle försöka, det är mest för ..din skull." säger han och ler lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jul, 2013 20:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Och jag uppskattar det, tack." säger hon med värme och trycker hans hand.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jul, 2013 20:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar och ler lite igen. "..Jag vet att jag inte är på Romulus längre men vissa seder och sett är svåra att bryta." säger han och ser på henne
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jul, 2013 20:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag vet och jag begär inte allt heller, man får ta seden dit man kommer." sa hon leende.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jul, 2013 21:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag antar det." svarar D'Tan och sträcker lite på sig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 15 jul, 2013 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar och tar emot en tablett från en läkare som hon sväljer, hon hade bett om tabletter mot graviditet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jul, 2013 21:21 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så det gick väl fort-" säger han och ler lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jul, 2013 20:42 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vilket gick fort?" frågar Kestra och ställer sig på golvet hon ville inte vara på sjukhuset längre än nödvändigt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2013 20:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen