Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig huggit mig i handen med en yxa. x) 7 jun, 2013 08:06 |
|
TildeW
Elev |
Inte jag heller, men varit påväg en gång fast inte på flit.
Jag har aldrig fåt icke godkänt i matte.
7 jun, 2013 08:09 |
|
Borttagen
|
Det har jag. I matte E eller heter det matte E fortfarande?
Jag har aldrig ramlat ned från ett tak. x) 7 jun, 2013 08:15 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig varit rädd för att åka extrema karuseller. 7 jun, 2013 11:28 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
Jag har aldrig kört en bil. 7 jun, 2013 14:23 |
|
Verro_Luna
Elev |
7 jun, 2013 14:39 |
|
Elma00
Elev |
7 jun, 2013 15:05 |
|
TildeW
Elev |
7 jun, 2013 15:10 |
|
Elma00
Elev |
7 jun, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Samma här. Men rockballader går dock bra!
Jag har aldrig legat och solat på stranden. 7 jun, 2013 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen