Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
I vilket avsnitt av säsong 2 kommer Blaine?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2012 19:05 |
|
Piggy
Elev |
30 apr, 2012 19:06 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2012 19:07 |
|
Celebikai
Elev |
ajdå, hoppas att jag inte startade nåt
ANYWAY, finns det någon speciell låt ni skulle vilja höra på glee? Jag skulle vilja höra No Doubt - Just A Girl. Den ska sjungas av TINA och hennes FEMINIST-POWERS! ![]()
30 apr, 2012 20:07 |
|
Solkatten
Elev |
Hur awesome hade det inte varit om Jon Cozart var med i Glee?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2012 20:09 |
|
ailiiin
Elev |
Längtar asmycket till onsdag till nästa avsnitt!
Nån som har hört låtarna, de är grymma! ♥ 1 maj, 2012 00:15 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 maj, 2012 00:16 |
|
Piggy
Elev |
1 maj, 2012 00:19 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: jag ääääääälskar shake it out *-* Åh, jag med! Och jag är så glad över att Puck får sjunga en hel del också 1 maj, 2012 00:23 |
|
Miskel
Elev |
1 maj, 2012 00:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen