The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi är vänner men jag har tröttnat på att ni bara ska prata engelska, och dom goda är fler en ni så jag hittar nog en svenk-talande vän Errhhm? Vi pratade engelska eftersom det är den dagen idag! De goda pratar också engelska?? Japp^^ 31 dec, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Inte alla^^
come back tomorrow or maybe not 31 dec, 2011 14:58
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 15:00
|
|
OliverPhelps
Elev |
31 dec, 2011 14:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inte alla^^ jag pratar svenska nu? 31 dec, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
aa 31 dec, 2011 15:01 |
|
OliverPhelps
Elev |
Till Allebasi_reserv
Hallå, avifors skrev ju att det var engelska dan idag? Mm, och såklart man måste prata engelska där! Fast jag och Minidjuret pratar ju iallafall svenska! Alltså är det vi som är dina svensk-talade vänner!
31 dec, 2011 15:03 |
|
Minidjuret
Elev |
Well, I can talk English and Swedish^^
Tja, jag kan prata Engelska och Svenska^^ 31 dec, 2011 15:05 |
|
OliverPhelps
Elev |
31 dec, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
come back tomorrow
or maybe not 31 dec, 2011 15:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Does you come back tomorrow? Kommer du tillbaka imorgon? 31 dec, 2011 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen