@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fack, skola im orgon..
9 jan, 2012 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e Önskar att jag också hade en veckas lov till ... ... men ändå inte D:" Gah, hatar när det är så. När man inte vet vad man vill! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 20:34 |
|
melle-hjrta
Elev |
skola imorgon
9 jan, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD 9 jan, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag är ledig i morrn, sen börjar jag på ONSDAG!!
9 jan, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? 9 jan, 2012 20:41 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e Önskar att jag också hade en veckas lov till ... ... men ändå inte D:" Gah, hatar när det är så. När man inte vet vad man vill! Know how it is, jag är en sjukt velig person men ändå inte, beror på, om jag är trött så är jag velig, annars inte typ x'D
9 jan, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ 9 jan, 2012 20:43 |
|
Racelly
Elev |
mitt hår ser helt galet ut efter att jag blekte + färgade det... ser ut som om en konstnär slängt runt med sina färgtuber och jag råkade stå ivägen, haha xD
You don't have to call me sir, professor 9 jan, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ :O Du borde vara sjukt lycklig? 9 jan, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen