Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1468 1469 1470 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fack, skola im orgon..

9 jan, 2012 20:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

Önskar att jag också hade en veckas lov till ...

... men ändå inte D:" Gah, hatar när det är så. När man inte vet vad man vill!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 jan, 2012 20:34

melle-hjrta
Elev

Avatar


skola imorgon WHY!!!!!!!!!!!! D'''''''''': denna grymma värld!!! WHY!!!!!! D'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''':

9 jan, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

OMG, lycko däj


Hihi ^^
Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD

9 jan, 2012 20:37

Borttagen

Avatar


Jag är ledig i morrn, sen börjar jag på ONSDAG!!

9 jan, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

OMG, lycko däj


Hihi ^^
Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD

:O MEn ååå, byta liv?

9 jan, 2012 20:41

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

Önskar att jag också hade en veckas lov till ...

... men ändå inte D:" Gah, hatar när det är så. När man inte vet vad man vill!

Know how it is, jag är en sjukt velig person men ändå inte, beror på, om jag är trött så är jag velig, annars inte typ x'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

9 jan, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

OMG, lycko däj


Hihi ^^
Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD

:O MEn ååå, byta liv?


Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD
Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^

9 jan, 2012 20:43

Racelly
Elev

Avatar


mitt hår ser helt galet ut efter att jag blekte + färgade det... ser ut som om en konstnär slängt runt med sina färgtuber och jag råkade stå ivägen, haha xD

You don't have to call me sir, professor

9 jan, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e

OMG, lycko däj


Hihi ^^
Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD

:O MEn ååå, byta liv?


Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD
Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^

:O Du borde vara sjukt lycklig?

9 jan, 2012 20:45

1 2 3 ... 1468 1469 1470 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.