Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1468 1469 1470 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Klara Weasley: Åh, kram på dig!

26 sep, 2012 21:46

Danzi
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Danzi ska få en stor komplimang. Därför att hon verkar så sjukt azum och bara underbart bäääst!!! Har sett upp till/diggat dig sen jag kom hit för ett år sedan. Jag känner inte dig, men du skriver alltid bra saker och jaaaa. Folk brukar uppmuntra en att säga ärligt vad man känner för saker och ting ...så ja, det har jag gjort nu, xD. Och juste, din blogg e fin oxå! ♥
Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! Du lös precis upp min kväll ska du veta! Du får en bamsekram av mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2yyxp1f.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2Fofrex1.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F312xv0i.gif http://danzis.blogg.se

26 sep, 2012 22:10

accioron
Elev

Avatar


Savi: KRAM! ♥♥

26 sep, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Klara weasley naw

26 sep, 2012 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Klara Weasley: Åh, kram på dig!

tack ♥

27 sep, 2012 07:12

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Danzi:
Skrivet av Dramione99:
Danzi ska få en stor komplimang. Därför att hon verkar så sjukt azum och bara underbart bäääst!!! Har sett upp till/diggat dig sen jag kom hit för ett år sedan. Jag känner inte dig, men du skriver alltid bra saker och jaaaa. Folk brukar uppmuntra en att säga ärligt vad man känner för saker och ting ...så ja, det har jag gjort nu, xD. Och juste, din blogg e fin oxå! ♥
Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! Du lös precis upp min kväll ska du veta! Du får en bamsekram av mig!


Bamsekram tillbaka! ♥

27 sep, 2012 16:33

EMELESEL
Elev

Avatar


Jag har alltid tyckt att InspiredPsycho är en väldigt cool prick. B)

27 sep, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Jag har alltid tyckt att InspiredPsycho är en väldigt cool prick. B)


You just made my day!

27 sep, 2012 22:09

Li
Biträdande rektor

Avatar


En komplimang till leumas vän because he is awesome.

without something there is no nothing

27 sep, 2012 22:16

EMELESEL
Elev

Avatar


värdens bästa klass evur♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-d.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F249592_330993046996251_2022284304_n.jpg
med-jan, Sirius Black, Nymfadora Tonks, Alexxi, sammy_ravenclaw, Hedwig98, olivia♥, edwardwilma, caitlinmy, astrid.98, Freedompenmen(jag KAN skriva ditt namn nu!) och EMELESEL x)(omg vad många jag har fått att skaffa mugglis...)

haha känner att jag lägger upp mkt bilder på er just nu. men alltså det är riktigt kul att tagga folk så de får massa små meddelanden och flyger hit...=D

Spoiler:
Tryck här för att visa!jag är inte personen längst ner till vänster som ser så tjock ful och muppad ut.


28 sep, 2012 16:24

1 2 3 ... 1468 1469 1470 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.