Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Klara Weasley: Åh, kram på dig!
26 sep, 2012 21:46 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Dramione99: Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! Du lös precis upp min kväll ska du veta! Du får en bamsekram av mig! Danzi ska få en stor komplimang. Därför att hon verkar så sjukt azum och bara underbart bäääst!!! Har sett upp till/diggat dig sen jag kom hit för ett år sedan. Jag känner inte dig, men du skriver alltid bra saker och jaaaa. Folk brukar uppmuntra en att säga ärligt vad man känner för saker och ting ...så ja, det har jag gjort nu, xD. Och juste, din blogg e fin oxå! ♥ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
26 sep, 2012 22:10 |
|
accioron
Elev |
Savi: KRAM! ♥♥
26 sep, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Klara weasley naw
26 sep, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Klara Weasley: Åh, kram på dig! tack ♥ 27 sep, 2012 07:12 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Danzi: Skrivet av Dramione99: Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! Du lös precis upp min kväll ska du veta! Du får en bamsekram av mig! Danzi ska få en stor komplimang. Därför att hon verkar så sjukt azum och bara underbart bäääst!!! Har sett upp till/diggat dig sen jag kom hit för ett år sedan. Jag känner inte dig, men du skriver alltid bra saker och jaaaa. Folk brukar uppmuntra en att säga ärligt vad man känner för saker och ting ...så ja, det har jag gjort nu, xD. Och juste, din blogg e fin oxå! ♥ Bamsekram tillbaka! ♥ 27 sep, 2012 16:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag har alltid tyckt att InspiredPsycho är en väldigt cool prick. B)
27 sep, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
You just made my day! 27 sep, 2012 22:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
En komplimang till leumas vän because he is awesome.
without something there is no nothing 27 sep, 2012 22:16 |
|
EMELESEL
Elev |
värdens bästa klass evur♥
![]() med-jan, Sirius Black, Nymfadora Tonks, Alexxi, sammy_ravenclaw, Hedwig98, olivia♥, edwardwilma, caitlinmy, astrid.98, Freedompenmen(jag KAN skriva ditt namn nu!) och EMELESEL x)(omg vad många jag har fått att skaffa mugglis...) haha känner att jag lägger upp mkt bilder på er just nu. men alltså det är riktigt kul att tagga folk så de får massa små meddelanden och flyger hit...=D Spoiler: Tryck här för att visa! 28 sep, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen