@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
9 jan, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
'Jag får typ panik när jag tänker på skolan..
9 jan, 2012 20:19 |
|
ikka
Elev |
Jag förstår helt ärligt inte varför folk köper mina chokladgrodekort. xD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
9 jan, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha chokladkort D:
9 jan, 2012 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Tur att jag i alla fall har en dag kvar på lovet och inte börjar imorgon. Jag vill till skolan bara för att ha något att göra på dagarna och så, men ändå inte D:"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e
9 jan, 2012 20:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag köpte en drake irl idag, int en riktigt men en ganska stor^^
9 jan, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj 9 jan, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Jag ritar en häst men den ser typ överfet ut, även fast jag bara ritar huvudet + en bit av halsen.
9 jan, 2012 20:33 |
|
leumas vän
Elev |
9 jan, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen