Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas omfg no ♥
26 sep, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M00NSTER: Herregud. Jag vet inte vad jag ska säga. Skulle vilja ge en STOR härlig komplimang till min vän HarryPotterr ! Oj vi sågs första gången när jag var 10 och du var 9 det första du sa till mig var "heter du också Eira?". I börjar var vi inte så mycket med varandra men när vi börja 5:an började du vara allt mer med oss. Vi börja 6:an, en helt ny klass som vi stack i från första dan (som tur är tänk om vi hade gått kvar! usch) och kom till 6:3K en klass med humor och flummiga personer. Ett år gick, vi startade ett band och spelade på Bergateatern. Två år gick, jag byte skola, vi startade Face The Day och jag kom tillbaka Tre år gick, vi började satsa mer på musik, vi märkte att båda var HP nördar Fyra år gick och här står vi idag. Två st fladdermaskar. Två nördar. Två liv. Två människor. Men ett och samma namn. Eira du är så sjukt awesome och jag blir glad varje gång jag ser dig ! Du är världsbäst! ookej. Jag tror det räcker med tre saker! 1. TACK för det där, det betydde mer än du kanske kan ana, du gjorde precis min kväll, min dag, ja, kanske till och med min vecka.. Jag känner mig lite som om jag skulle vara lite betydelsefull nu. TACK BÄSTIS ♥ 2. Uhahuh, du betyder så mycket för mig så det inte går att förklara, du är den som gör mig glad hela tiden, du får mig att hålla humöret uppe varje dag! 3. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS, EIRA, FLADDERMASK, NÖRD, KORV, WHATEVER. Du är bästbästbästbäst!!! Vad vore jag för nörd utan dig? Tack för att du finns bästaste du! JAG ÄLSKAR DIG OKOKOKOKOKOKOK KOSSA! 26 sep, 2012 20:59 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M00NSTER: Herregud. Jag vet inte vad jag ska säga. Skulle vilja ge en STOR härlig komplimang till min vän HarryPotterr ! Oj vi sågs första gången när jag var 10 och du var 9 det första du sa till mig var "heter du också Eira?". I börjar var vi inte så mycket med varandra men när vi börja 5:an började du vara allt mer med oss. Vi börja 6:an, en helt ny klass som vi stack i från första dan (som tur är tänk om vi hade gått kvar! usch) och kom till 6:3K en klass med humor och flummiga personer. Ett år gick, vi startade ett band och spelade på Bergateatern. Två år gick, jag byte skola, vi startade Face The Day och jag kom tillbaka Tre år gick, vi började satsa mer på musik, vi märkte att båda var HP nördar Fyra år gick och här står vi idag. Två st fladdermaskar. Två nördar. Två liv. Två människor. Men ett och samma namn. Eira du är så sjukt awesome och jag blir glad varje gång jag ser dig ! Du är världsbäst! ookej. Jag tror det räcker med tre saker! 1. TACK för det där, det betydde mer än du kanske kan ana, du gjorde precis min kväll, min dag, ja, kanske till och med min vecka.. Jag känner mig lite som om jag skulle vara lite betydelsefull nu. TACK BÄSTIS ♥ 2. Uhahuh, du betyder så mycket för mig så det inte går att förklara, du är den som gör mig glad hela tiden, du får mig att hålla humöret uppe varje dag! 3. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS, EIRA, FLADDERMASK, NÖRD, KORV, WHATEVER. Du är bästbästbästbäst!!! Vad vore jag för nörd utan dig? Tack för att du finns bästaste du! JAG ÄLSKAR DIG OKOKOKOKOKOKOK KOSSA! Nu ska jag inte spama här för mycket! Men vad vore det att springa runt i skolan och sjunga A Very Potter Musical låtar jo det vore lite ensamt... Men som tur har jag dig " KRAM!!!!
26 sep, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
^ SDsdakjdhakjsd KRAAAAAAAAAAAAM! ♥
Whoaahohhhomg, taggad av Savi, det känns lite amazing o_o Tack så himlans mycket underbara du! Det är så sjukt härligt att se dig i forumet också, du är en väldigt fin människa! ♥ 26 sep, 2012 21:06 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas omfg no ♥ JO ♥
26 sep, 2012 21:13 |
|
DeathDownAlex
Elev |
26 sep, 2012 21:14 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas omfg no ♥ JO ♥ nu ska vi inte spamma ner här men fortfarande nej ♥
26 sep, 2012 21:16 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas omfg no ♥ JO ♥ nu ska vi inte spamma ner här men fortfarande nej ♥ JO ♥ Okej, vi borde nog sluta nu xD
26 sep, 2012 21:31 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas omfg no ♥ JO ♥ nu ska vi inte spamma ner här men fortfarande nej ♥ JO ♥ Okej, vi borde nog sluta nu xD ja, vi gör det xDDD
26 sep, 2012 21:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 sep, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen