Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar. Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt. När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD 31 aug, 2014 15:54 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av lumos1: Alltså jag vet inte ens. Jag har mått så bra ett längre tag nu och är rädd att börja må dåligt igen. Jag vill inte alls, men jag känner hur det närmar sig igen på något sätt? Börjar få ångest när jag äter mycket igen. Börjar jämföra mig med andra hela tiden. Blir ännu mer nervös hela tiden över typ allt. Börjar bry mig mer om vad folk tycker om mig igen. Usch, jag vill inte. Jag som trodde att allt hade blivit så mycket bättre och skulle fortsätta vara så, typ. Ganska dumt av mig att tro det egentligen, inte som att det faktiskt skulle hända. ♥ massa massa styrkekramar. Du är underbart klok, stark, modig, fin, vacker, bra som du är och du förtjänar att må bra för du verkar vara en väldigt fin människa även om jag inte känner dig särskilt bra. Kram! Åh, tack så mycket, kram ♥ ;;
31 aug, 2014 16:40 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av Borttagen: dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar. Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt. När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD 31 aug, 2014 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fashion Fairytale: Skrivet av Borttagen: dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar. Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt. När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD Då får du ju också låta bli att gnälla över att du inte ha pengar. 31 aug, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
JAG MÅSTE SKRIVA AV MIG OM AWESOME GREJER SÅ JAG SÄTTER DET I EN SPOILER!
Spoiler: Tryck här för att visa! 31 aug, 2014 21:22
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-31 kl. 21:48
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Folk som jag aldrig har pratat med tror att de ska få följa mitt privata konto och det är så ledsamt kul. För folk vill veta vad jag känner men jag har inte lust att berätta längre.
31 aug, 2014 21:26 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gnäller om jag villSkrivet av Fashion Fairytale: Skrivet av Borttagen: dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar. Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt. När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD Då får du ju också låta bli att gnälla över att du inte ha pengar. 31 aug, 2014 21:48 |
|
Måntass
Elev |
Fan jävla helvetes skit! USH! Jag önskar en enorm meteor kunde träffa rakt på skoljävlen så att den bli inställd. Och jag kanske dör med den.
![]()
31 aug, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 sep, 2014 10:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skulle behöva skriva av mig till nån, men vet inte vem som orkar höra mitt tjat igen D:
Skulle vilja skriva till min danslärare, om min ångest och extrema rädsla för en repris från förra hösten. Men jag vet inte om hon skulle förstå, har redan försökt en gång men det gick inte riktigt in i hennes hjärna..... Jag har panik! D: 1 sep, 2014 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen