Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1467 1468 1469 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack
Same
Hur tjänar man pengar
Idk
Skulle vilja veta

Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma.

Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra.


Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o

Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar.
Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt.


När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD

31 aug, 2014 15:54

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av lumos1:
Alltså jag vet inte ens. Jag har mått så bra ett längre tag nu och är rädd att börja må dåligt igen. Jag vill inte alls, men jag känner hur det närmar sig igen på något sätt? Börjar få ångest när jag äter mycket igen. Börjar jämföra mig med andra hela tiden. Blir ännu mer nervös hela tiden över typ allt. Börjar bry mig mer om vad folk tycker om mig igen. Usch, jag vill inte. Jag som trodde att allt hade blivit så mycket bättre och skulle fortsätta vara så, typ. Ganska dumt av mig att tro det egentligen, inte som att det faktiskt skulle hända.

♥ massa massa styrkekramar.
Du är underbart klok, stark, modig, fin, vacker, bra som du är och du förtjänar att må bra för du verkar vara en väldigt fin människa även om jag inte känner dig särskilt bra.
Kram!

Åh, tack så mycket, kram ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

31 aug, 2014 16:40

Fashion Fairytale
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack
Same
Hur tjänar man pengar
Idk
Skulle vilja veta

Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma.

Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra.


Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o

Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar.
Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt.


När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD
dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel.

31 aug, 2014 17:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack
Same
Hur tjänar man pengar
Idk
Skulle vilja veta

Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma.

Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra.


Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o

Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar.
Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt.


När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD
dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel.

Då får du ju också låta bli att gnälla över att du inte ha pengar.

31 aug, 2014 18:26

Borttagen

Avatar

+2


JAG MÅSTE SKRIVA AV MIG OM AWESOME GREJER SÅ JAG SÄTTER DET I EN SPOILER!

Spoiler:
Tryck här för att visa!JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG JUST NU. SITTER I BILEN PÅ VÄG FRÅN ATT HA SETT ELECTRIC BANANA BAND, PRATAT MED LASSE OCH KLASSE OCH FÅTT AUTOGRAFER. FÖRLÅT ATT JAG SKRIKER MEN JAG KAN FAN DÖ LYCKLIG NU♥

Jag är nog världens töntigaste människa, men det gör inget för jag är definitivt lyckligast också.

31 aug, 2014 21:22

Detta inlägg ändrades senast 2014-08-31 kl. 21:48
Antal ändringar: 1

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Folk som jag aldrig har pratat med tror att de ska få följa mitt privata konto och det är så ledsamt kul. För folk vill veta vad jag känner men jag har inte lust att berätta längre.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

31 aug, 2014 21:26

Fashion Fairytale
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fashion Fairytale:
Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack
Same
Hur tjänar man pengar
Idk
Skulle vilja veta

Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma.

Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra.


Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o

Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar.
Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt.


När jag var åtta fick jag en femkrona när jag diskade, då blev jag överlycklig, haha xD
dog fick typ 700 ugglor. nejmen orka diska för att få pengar lel.

Då får du ju också låta bli att gnälla över att du inte ha pengar.
Jag gnäller om jag vill

31 aug, 2014 21:48

Måntass
Elev

Avatar


Fan jävla helvetes skit! USH! Jag önskar en enorm meteor kunde träffa rakt på skoljävlen så att den bli inställd. Och jag kanske dör med den.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1e70a4bd44ea043d18a29a68e14cbec1%2Ftumblr_mmb5z9aFDE1riml7wo1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd3dsacqprgcsqh.cloudfront.net%2Fphoto%2Fa3dvb71_460sa_v1.gif

31 aug, 2014 23:32

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Min bror är så förändrad. För varje dag som går känner jag igen honom allt mindre. Om jag tänker tillbaka på tiden som gått, alla år.. så har jag nog egentligen aldrig riktigt vetat vem han är. Jag tycker att ens handlingar vittnar om den man är, och han har gjort så många underliga och rentav hemska saker, ibland..

Det verkar som att han har gått tillbaka till henne.
Igen.

Är hon gravid?
Igen?!

Han berättade för oss hur mycket han hatar henne. Ångesten han känner över att vara med henne. Han bekräftade allas våra missankar om hur hon är gentemot barnen, hur hon är gentemot honom. Han sa att han äntligen känner sig fri.
Men nu hittade jag en facebookprofil. Ett annat namn, i ett annat land, men med hans bild och med henne som ständigt, ”kärleksfullt”, kommenterar hans minsta uppdatering - en bild där de har armarna om varandra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska känna.
Jag vet inte riktigt vad jag har rätt att känna.
Det enda jag vet är att hela situationen får mitt hjärta att kännas som om det var gjutet i bly och jag får svårt att andas. Jag vet att han är en vuxen människa och att han får ta ansvar för sina egna handlingar, att det är hans liv och att vi inte har någon rätt att lägga oss i, men det är det som är grejen - alla hans handlingar drar med oss andra ned i djupet, också. Han drar alltid in oss. Men sen byter han personlighet som dr.Jekyll och förväntar sig att vi andra ska låtsas som ingenting. Det är som att det står en juvelprydd elefant i mitten av rummet och ingen får lov att tala om den. Det har alltid varit så.

Dessutom är det så mycket annat som jag börjar förstå.
Han säger inte så mycket, men hans handlingar talar för de ord han inte yttrar.
Jag har kommit till en fruktansvärt jobbig insikt och jag drar mig något så fruktansvärt för att säga det; men han bryr sig inte. Vi är obetydliga för honom.
Det gör så ont.

Jag kan inte slå bort den hemska känslan av att en stor tragedi kommer att äga rum.
Det hänger som ett stort, svart moln över mitt huvud.
Det här kommer att sluta illa.


Och det finns ingenting vi kan göra.

1 sep, 2014 10:14

Frivolt
Elev

Avatar


Skulle behöva skriva av mig till nån, men vet inte vem som orkar höra mitt tjat igen D:

Skulle vilja skriva till min danslärare, om min ångest och extrema rädsla för en repris från förra hösten. Men jag vet inte om hon skulle förstå, har redan försökt en gång men det gick inte riktigt in i hennes hjärna.....
Jag har panik! D:

1 sep, 2014 12:19

1 2 3 ... 1467 1468 1469 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.