Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥ ♥ jo det gör jag så var tyst och acceptera att du är den bästa, puss på dig din lilla gurka, haha, jag älskar dig, sådeså ♥ Hur bäst kan man vara egentligen? ♥♥♥ Ja Karin, den frågan har jag ställt många gånger då du har gjort fina och underbara saker, det vill säga; exakt hela tiden ♥♥♥ Du. är. för. cool ♥ Vet du en sak? Jo, idag har jag längtat till att prata med dig typ hela dagen för att du är för awesome ♥♥♥ aawie... ♥ ahhhh omg jag måste typ prata med dig nu O.O ♥♥♥ Och jag måste prata med dig, men jag fick en till matteläxa idag D: Så fort man blir av med dem så får man en till :C Savi- OMG, tack så myyycket Jag kollade bara på ditt inlägg och såg att mitt namn var där blev väldigt förvånad xD ♥ Men du borde vara med på listan i stället för mig ♥
26 sep, 2012 20:25 |
|
HannaPanna
Elev |
26 sep, 2012 20:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 sep, 2012 20:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Åh! Tack Savi!!♥
Hej 26 sep, 2012 20:35 |
|
MissFniss
Elev |
26 sep, 2012 20:36 |
|
HannaPanna
Elev |
26 sep, 2012 20:36 |
|
MissFniss
Elev |
♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥
26 sep, 2012 20:38 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas
26 sep, 2012 20:44 |
|
M00NSTER
Elev |
Skulle vilja ge en STOR härlig komplimang till min vän HarryPotterr !
Oj vi sågs första gången när jag var 10 och du var 9 det första du sa till mig var "heter du också Eira?". I börjar var vi inte så mycket med varandra men när vi börja 5:an började du vara allt mer med oss. Vi börja 6:an, en helt ny klass som vi stack i från första dan (som tur är tänk om vi hade gått kvar! usch) och kom till 6:3K en klass med humor och flummiga personer. Ett år gick, vi startade ett band och spelade på Bergateatern. Två år gick, jag byte skola, vi startade Face The Day och jag kom tillbaka Tre år gick, vi började satsa mer på musik, vi märkte att båda var HP nördar Fyra år gick och här står vi idag. Två st fladdermaskar. Två nördar. Två liv. Två människor. Men ett och samma namn. Eira du är så sjukt awesome och jag blir glad varje gång jag ser dig ! Du är världsbäst!
26 sep, 2012 20:49 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: ♥ Men det kan jag ju inte vara, för det kan ju bara vara en som är bäst, och det är ju du ♥ men bajs på dig din lilla ängel som är för bra för att finnas nej det är du som är en liten ängel som är för bra för att finnas
26 sep, 2012 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen