Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Just nu vill jag bara gråta ut och jag vill att någon ska krama mig utan att säga ett ord. Min klass suger. Sjuan suger. Högstadiet suger. Skolan suger. Åh, vet hur det kan vara, verkligen. Uggla mig om du vill prata om det, Kram! 30 aug, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min familj klagar och snackar skit om att jag inte äter kött. Fattar inte vad deras problem är. De betalar inte för det, de ska inte äta det, de kan fan till och med blunda om de inte vill se det. Hemskt med köttlösa rätter, alltså! De får lära sig att acceptera att du inte äter kött hellt enkelt De ska inte behöva lära sig, det angår inte dem alls. 30 aug, 2014 18:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vet inte varför men det känns som att vintern alltid ger mig negativa känslor. Jag märker hur jag lättare blir ledsen på vintern än våren/sommaren. Allt är så dött på vintern... Redan nu i början av hösten märker jag hur jag känner mih lite deppig över att sommaren är slut och jag har redan känslor av att vintern är på väg. Men allt känms så negativt när det inte är lika ljust och färgglatt...
Jag gillar Halloween, jul och snö. Men det ger mig ändå dessa känslor.
31 aug, 2014 10:59 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack
31 aug, 2014 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fashion Fairytale: SameBehöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack 31 aug, 2014 13:33 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengarSkrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack 31 aug, 2014 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta 31 aug, 2014 13:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. 31 aug, 2014 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o 31 aug, 2014 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fashion Fairytale: IdkSkrivet av Borttagen: Hur tjänar man pengar Skrivet av Fashion Fairytale: Same Behöver gå på 3 konserter kan jag få 2000 kr tack Skulle vilja veta Om ni är yngre än sexton så finns det en del ni kan göra hemma. Erbjud er att städa, klipp grannens gräs, håll en loppis, gå ut med hundar, passa barn... finns massor att göra. Ursäkta, men städa hemma för pengar? :o Ja, alltså inte dammsuga men typ på vinden eller i källaren. Tvätta, diska eller liknande. Beror på vad man brukar göra hemma. Man kan ju komma överense med sina föräldrar att få kanske tjugo kronor för att tvätta alla kläder i tvättkorgen, femtio för att gå igenom vind/källare, hundra för att klippa gräset om det är en stor gräsmatta, femtio för att plocka ogräs. Finns ju massor att göra om man tänker efter. Damma hela huset kan ju ge lite pengar. Som sagt, beror på vad man har för sysslor normalt. 31 aug, 2014 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen