Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
26 sep, 2012 20:13 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Savi naw tack så mkt Haha, det blir vi väl alla. ^^
26 sep, 2012 20:14 |
|
HannaPanna
Elev |
26 sep, 2012 20:15 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 26 sep, 2012 20:15 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥ ♥ jo det gör jag så var tyst och acceptera att du är den bästa, puss på dig din lilla gurka, haha, jag älskar dig, sådeså ♥ Hur bäst kan man vara egentligen? ♥♥♥ Ja Karin, den frågan har jag ställt många gånger då du har gjort fina och underbara saker, det vill säga; exakt hela tiden ♥♥♥ Du. är. för. cool ♥ Vet du en sak? Jo, idag har jag längtat till att prata med dig typ hela dagen för att du är för awesome ♥♥♥
26 sep, 2012 20:16 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
26 sep, 2012 20:16 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥ ♥ jo det gör jag så var tyst och acceptera att du är den bästa, puss på dig din lilla gurka, haha, jag älskar dig, sådeså ♥ Hur bäst kan man vara egentligen? ♥♥♥ Ja Karin, den frågan har jag ställt många gånger då du har gjort fina och underbara saker, det vill säga; exakt hela tiden ♥♥♥ Du. är. för. cool ♥ Vet du en sak? Jo, idag har jag längtat till att prata med dig typ hela dagen för att du är för awesome ♥♥♥ aawie... ♥ ahhhh omg jag måste typ prata med dig nu O.O ♥♥♥
26 sep, 2012 20:17 |
|
linnvendela
Elev |
26 sep, 2012 20:19 |
|
Pixie
Elev |
26 sep, 2012 20:21 |
|
Mikaela120
Elev |
Savi: Jag har slut på tummar :O Du är bäst, you know that?
26 sep, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen