Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag insåg nyss att för andra gången i mitt liv så har jag blivit riktigt jävla kär.
27 aug, 2014 11:01 |
|
Klaestron
Elev |
Jag är så trött på att vara allas stöttepelare när de behöver men annars duger det inte att höra av sig till en. Vad är grejen?
Jag vill inte alltid trösta eller vara "mamma" och kolla över att uppgiften ser bra ut. Jag vill vara mig själv. Utan att behöva rätta något eller se till att mina vänner inte försöker ta livet av sig. Jag är så trött.
27 aug, 2014 11:49 |
|
Borttagen
|
Newkid - Jag gråter bara i regnet.
Högsta volym. Med hörlurar. I regnet. 27 aug, 2014 15:32 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på en serie, de firar jul..eller ska! Jag blir så deppig på ett sätt!
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 aug, 2014 17:24 |
|
Fanfiction
Elev |
URSÄKTA MEN KAN NÅGON TA HAND OM MIG JAG HAR SÅN JÄVLA PMS ÄR ASSOTREVLIG MOT ALLA O HÖR SJÄLV ATT DET JAG SÄGER ÄR IDIOTISKT MEN ÅGGHHHH MENS SUGER KRAMA MIG O GÄRNA LITE CHOKLAD PÅ DET JAA FUCK OFF PUSS
det är okej att inte vara okej 27 aug, 2014 20:57 |
|
Millson Lovegood
Elev |
gymnasiet. var ska jag börja?
det har gått sju skoldagar. alla är jättetrevliga förutom typ tre personer. vi har fått macbooks. maten är GOD. varför är jag inte nöjd? alla börjar hitta kompisar, bildar gäng. förutom jag. varför kan jag inte skaffa vänner? varför klarar jag inte av att vara mig själv? varför är jag konstant på gränsen till tårar? allt jag vill är att sova sova sova och jag orkar inte ens skicka ett sms till nån av mina gamla kompisar. jag gillar typ inte ens nån i klassen. när jag tittar okring mig och ser alla människorna kan jag inte hitta någon jag skulle vilja hänga med efter skolan. jag ser inga potenciella vänner. ingen som jag skulle vilja ha en sleepover med. ingen. jag klarar inte av att ha ett samtal utan att det blir stelt. och så säger jag massa dumma saker som att jag hatade min gamla klass för att alla ignorerade mig och nu tror väl alla att jag söker uppmärksamhet och tycker väldigt synd om mig själv. jag har inga vänner. jag har ingen jag vill bli vän med. det är hur svårt som helst i skolan. jag vill bara dö. varför klarar jag inte av att skaffa vänner? kommer jag någonsin hitta en kompis eller ska jag slänga mig framför tåget imorgon på väg till skolan. det skulle inte funka för tågen kör jättelångsamt på min station.
28 aug, 2014 17:11 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag orkar inte mer. Orkar inte bli hatad. Orkar fan inte mer.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 28 aug, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Det har gått typ 2 veckor på gymnasiet vart kan man börja lägret som var från igår fram till idag kl 12:00 idag behövdes·På lägret känndes det som om min linje resturang och livsmedel alla som gick på den linjen känndes som en stor familj· Har ett bra kompis gäng och nyckeln för mig var att vara mig själv på lägret inte försöka vara någon annan· Det kommer kännas lättare att vara med folk som går i min linje oavsett år·
I de flesta fal så är ju folk bara med dom i klassen och hör möiligen fördommar om de andra klasserna men om man kan så tycker jag att man kan skaffa kompisar från andra klasser som läser samma linje· 28 aug, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Tycker det är så jobbigt att ringa och sjukanmäla mig. Gick och lade mig med huvudvärk som under natten blivit värre trots värktabletter. Har väl lyckats sova 2 timmar. Fortfarande huvudvärk och ljuskänslig (mobilen är på så låg ljusnivå det går). Mitt jobb är bullrigt och jag känner att jag inte kommer klara av det idag. Varför känns det då så jobbigt att sjukanmäla mig? Inte som att jag gör det ofta..
29 aug, 2014 05:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker det är så jobbigt att ringa och sjukanmäla mig. Gick och lade mig med huvudvärk som under natten blivit värre trots värktabletter. Har väl lyckats sova 2 timmar. Fortfarande huvudvärk och ljuskänslig (mobilen är på så låg ljusnivå det går). Mitt jobb är bullrigt och jag känner att jag inte kommer klara av det idag. Varför känns det då så jobbigt att sjukanmäla mig? Inte som att jag gör det ofta.. Samma här, får som en stor ångestboll av dåligt samvete när jag sjukanmäler mig. Mycket är ju beroende på arbetsplats och press man känner att vara där. Skevt att så många ska behöva känna att det typ är fel att vara sjuk. 29 aug, 2014 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen