Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag ska snart sova
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 sep, 2012 20:38 |
|
Obliviate_
Elev |
^
Redan? Varför? 4 sep, 2012 20:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 sep, 2012 20:40 |
|
celina
Elev |
4 sep, 2012 20:44 |
|
Chokladkort
Elev |
Heej, har dötrist och söker lite prat..?
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
4 sep, 2012 20:46 |
|
Solkatten
Elev |
Fuck :< Har alldeles glömt bort att jag har ett halvt glas mjölk bredvid mig så nu är den såklart varm. Urk.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2012 21:05 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Parseltongue: Skrivet av Seriously: Hur kan man ha så mycket läxor på en vecka?! Nästan tvåhundra mattetal, 10 sidor läsning i biologi samt 21 instuderingsfrågor, 13 sidors läsning i kemi samt fyra instuderingsfrågor, två hälsoenkäter som skall lämnas in till idrottsläraren samt en presentation på tyska?! Och det är bara tredje skolveckan för detta läsår.... Usch, låter inte kul alls Nej, det är det inte... Måste priotera hur mycket tid som helst på detta ju. Lyckligtvis har jag blivit färdig med hälften av matten och biologiläxan nu! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 4 sep, 2012 21:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LucyMalfoy: Jag ska snart sova Hinner du rolla lite mer tror du? Ja Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 sep, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Det är konstigt att jag har vaknat runt fyra på morgonen varje morgon denna veckan o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 21:36 |
|
themarauder
Lärare |
Åh, nu är jag tillbaka!! =D Om någon ens har märkt min plötsliga frånvaro..
=) - just like themarauder 5 sep, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen