Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 25 aug, 2014 21:27 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Det finns säkert någonting eller någon som du har att leva för. Tänk de som har folk att leva för men inte får den lyxen.
25 aug, 2014 21:57 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Det dyker nog upp något, det tror jag 26 aug, 2014 00:40 |
|
AshAvis
Elev |
Varit på möte idag hos vuxenpsykiatrin eftersom att jag inte tillhör BUP längre.
Egentligen vill jag slippa allt som har med psykologer etc att göra. Förhoppningsvis var detta sista gången jag behöver gå till någon. Att det ska vara så jäkla besvärligt att tillhöra en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. ![]() ![]()
26 aug, 2014 16:06 |
|
Frivolt
Elev |
Kan det inte bara bli 9 september nån gång... D:
Och imorn ska jag till arbetsförmedlingen. Är väl bra iofs, mer egna samtal o inte i grupp! Är bara så jobbigt att jag inte kan visa upp ngt läkarintyg än...Att det tar sån tid! Jag behöver det för framtida jobb D: 26 aug, 2014 17:13 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
pathetic
26 aug, 2014 18:05 |
|
trolltand
Elev |
Jag är så sjukt sugen på att köpa en bil igen. Känner mig så handikappad utan, även om det är skönt att cykla. Är dock inte så sugen på att cykla i vinter. Har kapitalet till inköp av bil, men min inkomst kommer kanske inte att räcka. Pluggar bara 75%. Har ett extrajobb som kan dra in några tusenlappar extra, har dock inte börjat jobba än, har bara fått det, så jag vet inte om det är något som jag kommer att orka med en längre period (telefonintervjuare).
Jobbigt bara att jag vet exakt vilken bil jag vill ha och sitter och scannar av blocket varje dag för att hitta den rätta. <.< It's gonna be fun on a bun - in space!
26 aug, 2014 20:48 |
|
AshAvis
Elev |
"Look at you. You're young. You're scared. You're sad. But look at you. You're beautiful. And not just from your looks. You're beautiful deep down to your soul. And I promise you it will get better. You will get better. Because you, only you, are that kind of beautiful. And you're really, really perfect."
- Unkown ♥ ![]() ![]()
26 aug, 2014 21:22 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag valde att ta pappas shampoo idag. För att vi inte hade så mycket kvar av det andra och för att jag tycker att det luktar gott. Men jag kan inte låta bli att oroa mig för om jag får några kommentarer imorgon på skolan. Vad jag än gör så oroar jag mig för vad de ska tycka. Shiet jag klippe av håret vad fan ska de tycka? Herregud jag köpte lite mer "manliga" kläder hur i helvete ska de reagera? Men sanningen är att jag trivs i det här! Jag gillar verkilgen kläderna och lukterna, men jag gillar också att ha på mig klänning ibland. Men efter en kommentar jag fick av en anonym person ("Dumpade din kille dig för att du låtsas vara trans?") så oroar jag mig verkligen över vad folk ska tycka. Det stör mig men jag kan inte sluta... Jag oroade mig också om någon skulle tycka att mitt hår såg konstigt ut. Jag har klippt mitt hår kort och färgat det grönt och blått. Såklart det finns folk som tycker att mitt hår är jättesnyggt, men man måste dock acceptera att alla inte kommer tycka att det är fint. Den idiot som kommenterar ditt hår på ett negativt sätt borde bli tillsagd. För Har man inget snällt att säga kan man vara tyst
26 aug, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av yerAwizardThea: Jag valde att ta pappas shampoo idag. För att vi inte hade så mycket kvar av det andra och för att jag tycker att det luktar gott. Men jag kan inte låta bli att oroa mig för om jag får några kommentarer imorgon på skolan. Vad jag än gör så oroar jag mig för vad de ska tycka. Shiet jag klippe av håret vad fan ska de tycka? Herregud jag köpte lite mer "manliga" kläder hur i helvete ska de reagera? Men sanningen är att jag trivs i det här! Jag gillar verkilgen kläderna och lukterna, men jag gillar också att ha på mig klänning ibland. Men efter en kommentar jag fick av en anonym person ("Dumpade din kille dig för att du låtsas vara trans?") så oroar jag mig verkligen över vad folk ska tycka. Det stör mig men jag kan inte sluta... Jag oroade mig också om någon skulle tycka att mitt hår såg konstigt ut. Jag har klippt mitt hår kort och färgat det grönt och blått. Såklart det finns folk som tycker att mitt hår är jättesnyggt, men man måste dock acceptera att alla inte kommer tycka att det är fint. Den idiot som kommenterar ditt hår på ett negativt sätt borde bli tillsagd. För Har man inget snällt att säga kan man vara tyst Folk är ju tyvärr rätt dumma i huvudet, ingen förändring på den fronten. Dessvärre är det nog så att folk lär reagera på det du gör. Jag klippte först av mitt hår för några år sedan och färgade det smaragdgrönt lagom till skolfotot i tvåan på gymnasiet, och på avvägar fick jag höra hur vissa tyckte att klassfotot var pinsamt för att vissa såg ut som de gjorde... Inga namn nämndes, men jag kunde ju gissa. Men det handlar heller inte bara om huruvida det är snyggt eller ej (även om du är jättesöt). Det där med håret - det var en grej jag behövde göra just då. Liksom du kanske behöver hitta en ny stil nu. Det har bara med dig att göra, inte din pojkvän, din eventuella könsidentitet eller läggning eller något annat. Du gör det du behöver göra helt enkelt. 27 aug, 2014 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen