Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1462 1463 1464 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho It is. Har massor jag funderar på men ja.. Intressant ändå hur folk tänker även om jag inte håller med dom. Det fascinerar mig ^^


Alla har ju egna åsikter, så ^-^
Det är faktiskt roligt att höra andras åsikter, och se hur olika personer tänker. Man kan tänka lite mer själv då också


Exakt.. dock försvann mitt diskussionssällskap. sad face

3 sep, 2012 21:38

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Hej

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

3 sep, 2012 21:39

Parseltongue
Elev

Avatar


Hej kvällstråden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQ6joirtIBHUsw%2Fgiphy.gif

4 sep, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


Godkväll

4 sep, 2012 19:33

Seriously
Elev

Avatar


Hur kan man ha så mycket läxor på en vecka?!

Nästan tvåhundra mattetal, 10 sidor läsning i biologi samt 21 instuderingsfrågor, 13 sidors läsning i kemi samt fyra instuderingsfrågor, två hälsoenkäter som skall lämnas in till idrottsläraren samt en presentation på tyska?! Och det är bara tredje skolveckan för detta läsår....

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

4 sep, 2012 19:34

Parseltongue
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
Hur kan man ha så mycket läxor på en vecka?!

Nästan tvåhundra mattetal, 10 sidor läsning i biologi samt 21 instuderingsfrågor, 13 sidors läsning i kemi samt fyra instuderingsfrågor, två hälsoenkäter som skall lämnas in till idrottsläraren samt en presentation på tyska?! Och det är bara tredje skolveckan för detta läsår....

Usch, låter inte kul alls

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQ6joirtIBHUsw%2Fgiphy.gif

4 sep, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


FAN! Måste öva franska. Jag hatar våran lärare från helvetet. En lärare ska motivera och stötta, hon kallar oss för dumma ungar. Enligt mig är det inte okej...

4 sep, 2012 19:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 4 kl. 19:53
Antal ändringar: 1

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Hej alla nattugglor!

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

4 sep, 2012 19:52

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 sep, 2012 20:17

Luna Chang
Elev

Avatar


Hata fläskläppar..

Hej

4 sep, 2012 20:26

1 2 3 ... 1462 1463 1464 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.