Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Miss Somebody: Tack detsamma! ♥
Läs min profil för info... 26 sep, 2012 14:58 |
|
MissFniss
Elev |
26 sep, 2012 15:09 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja[/quote Ä Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja är det okej om jag hoppar in?? ♥♥ ja såklart
26 sep, 2012 15:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
26 sep, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
miss-somebody - Skicka en uggla då!! Få göra det 26 sep, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Rebbster: Du är roligt att rolla med på SH även om jag inte har gjort det så jättemycket.
26 sep, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja[/quote Ä Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja är det okej om jag hoppar in?? ♥♥ ja såklart Vad bra!! 26 sep, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Kram till alla mina fina vänner!!
Meeep UIFmoa Petra Hyrrot Deathless Dante Li Erfa Alert HarryPotterr Luna02 The Noble Lion Hedwig96 Miss Luna Lovegood TheWitch Hermione Matilda weasley Axel prutter Ginny00 tjejigadia amanda1104 nib kaptän grov hongel mingo lilla Clara grisnils Tova LupinMarauder Rawenclaw98 Majis Chewbacca Karl-Olov Nordin MissLollo Erica ErnieMacmillan Magda Mr. Fågel Freja erik potter123 Hp Luna Nisse PotterLover sanna1324567 Goizan Ginny Weasley99 Tonks_xD JosanHorseLover Sonnie hermione-1 klariz Henryeta Vendla Professor McGonagall Dementoren Luna95 Bombarda Boba InspiredPsycho Ella01 MizzNina månbarnet Joeljeppsson TonksPihl Dobbray Hagrie Fiffan17 Mugglisvilma Lisa Granger Muffin zelda1 Ponnylover 26 sep, 2012 16:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-26 kl. 16:41
|
|
Borttagen
|
klara weasley Tack! ^-^
26 sep, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: klara weasley Tack! ^-^ ♥ ^^ 26 sep, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen