Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skulle behöva skriva av mig till någon, men känner mig bara så besvärlig och jobbig så vågar inte fråga nån D:
24 aug, 2014 17:53 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Tonight... I'm so getting drunk as fuck... Home alone, confused, angry, sad, hurt, scared... Well, Hello there Mr. Alcohol. Men 4 the duck att jag inte såg det där tidigare. Då kunde jag uppehållit dig genom att spama din ff så att du inte fick en chans att hälsa på Mr. Alkohol. Skrivet av Frivolt: Skulle behöva skriva av mig till någon, men känner mig bara så besvärlig och jobbig så vågar inte fråga nån D: Jag kan lyssna om du vill. Jag kanske är ung, men jag har mer livserfarenhet än de flesta.. Och så är det bra för mig att veta att fler än jag har problem 24 aug, 2014 19:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skulle behöva skriva av mig till någon, men känner mig bara så besvärlig och jobbig så vågar inte fråga nån D: Jag kan lyssna om du vill. Jag kanske är ung, men jag har mer livserfarenhet än de flesta.. Och så är det bra för mig att veta att fler än jag har problem Åh! tack du. Skriver nog nån rad i en ny uggla 24 aug, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nightlock: Fan också. Ligger i sängen och bara gråter. Jag trodde verkligen att jag hade en riktig vän i en av mina kompisar, som jag sett som en av mina närmaste kompisar i över ett halvår. För ett halvår sen var hon världens gulligaste, gick typ runt och kramade alla och var en jättebra vän. När hon hade det riktigt jobbigt under en period var det jag som var där för henne hela tiden. Vi var verkligen tajta. Efter det har hon förändrats jättemycket, börjat vara dryg, lämna sina gamla vänner och beter sig som om hon är klassens drottning eller nåt. Och nu hatar hon mig bara för att jag är bästis med en tjej som hon börjat hata senaste månaden. Min bästis la upp en "omogen" bild på sin privata instagram igår, och bara för det blev det värsta bråket. Nu har jag och min gamla kompis bråkat hela dagen på sms, och när jag försöker ringa henne trycker hon bara bort mig. Hon skrev hela tiden saker som att jag har blivit min bästis "hjärntvättade lilla prinsessa", medan jag typ bara skrev "jag vill verkligen inte bråka" och "vad har jag nånsin gjort mot dig som får dig hata mig" men hon bara fortsatte vara bitchig. Jag vet att jag borde släppa taget om henne, men jag kan inte sluta älska henne och hoppas att den där gulliga tjejen kommer tillbaka någon gång. Varför kan jag bara inte fatta att jag var bästis med en idiot som inte bryr sig om någon på riktigt?? Skrivet av Nightlock: Fan också. Ligger i sängen och bara gråter. Jag trodde verkligen att jag hade en riktig vän i en av mina kompisar, som jag sett som en av mina närmaste kompisar i över ett halvår. För ett halvår sen var hon världens gulligaste, gick typ runt och kramade alla och var en jättebra vän. När hon hade det riktigt jobbigt under en period var det jag som var där för henne hela tiden. Vi var verkligen tajta. Efter det har hon förändrats jättemycket, börjat vara dryg, lämna sina gamla vänner och beter sig som om hon är klassens drottning eller nåt. Och nu hatar hon mig bara för att jag är bästis med en tjej som hon börjat hata senaste månaden. Min bästis la upp en "omogen" bild på sin privata instagram igår, och bara för det blev det värsta bråket. Nu har jag och min gamla kompis bråkat hela dagen på sms, och när jag försöker ringa henne trycker hon bara bort mig. Hon skrev hela tiden saker som att jag har blivit min bästis "hjärntvättade lilla prinsessa", medan jag typ bara skrev "jag vill verkligen inte bråka" och "vad har jag nånsin gjort mot dig som får dig hata mig" men hon bara fortsatte vara bitchig. Jag vet att jag borde släppa taget om henne, men jag kan inte sluta älska henne och hoppas att den där gulliga tjejen kommer tillbaka någon gång. Varför kan jag bara inte fatta att jag var bästis med en idiot som inte bryr sig om någon på riktigt?? Jag vet inte om jag kan vara till så mycket hjälp men tycker att du ska berätta för din gamla kompis hur du har mått av det som har hänt· Tycker även att du ska prata med någon som du litar på så du får prata ut om det som hänt· 24 aug, 2014 21:47 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag valde att ta pappas shampoo idag. För att vi inte hade så mycket kvar av det andra och för att jag tycker att det luktar gott. Men jag kan inte låta bli att oroa mig för om jag får några kommentarer imorgon på skolan. Vad jag än gör så oroar jag mig för vad de ska tycka.
Shiet jag klippe av håret vad fan ska de tycka? Herregud jag köpte lite mer "manliga" kläder hur i helvete ska de reagera? Men sanningen är att jag trivs i det här! Jag gillar verkilgen kläderna och lukterna, men jag gillar också att ha på mig klänning ibland. Men efter en kommentar jag fick av en anonym person ("Dumpade din kille dig för att du låtsas vara trans?") så oroar jag mig verkligen över vad folk ska tycka. Det stör mig men jag kan inte sluta...
24 aug, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag - "Ska flytta till helsingfors, men vi får väl se. Om brorsan måste flytta med så tror jag inte att det går"
N - "Nej han kan bo kvar Jag skulle också flytta om jag var du" ._. Folk vill bli av med mig. 24 aug, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
För ett och ett halvt år sen så var jag inte direkt den gladaste. Tänkte på livets mening och varför jag ens existerade. Jag tänkte på självmord några gånger men inget som någonsin hände. De månaderna var ganska mörka och jag var inte glad. Hatade det mesta och började sitta mer och mer vid datorn.
Då hittade jag YouTube. Och av någon anledning gjorde det mig gladare. Mitt liv var som ett fullt glas, av en droppe hade det svämmat över. Det fortsatte lite upp till hösten, men sen så började avta. Och nu så mår jag bra. Sure ibland så vill jag bara ligga på golvet och gråta åt livet och ibland så blir jag ledsen. Men känner mig som en helt ny person nu i sjuan. Min klädstil har ändrats, jag som person har ändrats. Tror till och med jag blev ännu längre. Och faaan vad det känns bra. 25 aug, 2014 15:55 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 aug, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Orkar inte med mina humörsvängningar. Vet ju att det beror på totalförändrad livssituation men ändå.. Någon gång borde de jämna ut sig. Det kommer bli bättre.
25 aug, 2014 19:48 |
|
the marauder
Elev |
How the fudge do you talk to people? Nej, men seriöst. Det har gått typ en vecka på min my-gamla skola och mina nya klasskompisar beter sig redan som om de är bästa vänner, och jag bara: hur sjutton gör ni? Hur är man sociaaal? Jag förstååår inte D:
im sad. i'll never get any friends. :C 25 aug, 2014 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen