Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: får man hänga på,även om man på vardagar är uppe till typ 21:05 Haha det e klart ^^ jag brukar va uppe till 21.30 på vardagar så vi e ganska lika :3
3 sep, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Någon här? :3
3 sep, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
jaaag
3 sep, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jaaag Hur är läget? 3 sep, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jaaag Hur är läget? ja du,bra dricker roibos och böjar bli lite trött eftersom att jag tränade i 3 timmar 3 sep, 2012 21:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Hello people. What'cha doin?
Själv sitter jag och diskuterar religon. mkt intressant 3 sep, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jaaag Hur är läget? ja du,bra dricker roibos och böjar bli lite trött eftersom att jag tränade i 3 timmar I see Skrivet av Obliviate_: Hello people. What'cha doin? Själv sitter jag och diskuterar religon. mkt intressant Hai *vinkar* Jag funderar lite. Dricker Cola. Religion är ett väldigt intressant ämne ^^ 3 sep, 2012 21:17 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho It is. Har massor jag funderar på men ja.. Intressant ändå hur folk tänker även om jag inte håller med dom. Det fascinerar mig ^^
3 sep, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
okej,går och lägger min nu
3 sep, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho It is. Har massor jag funderar på men ja.. Intressant ändå hur folk tänker även om jag inte håller med dom. Det fascinerar mig ^^ Alla har ju egna åsikter, så ^-^ Det är faktiskt roligt att höra andras åsikter, och se hur olika personer tänker. Man kan tänka lite mer själv då också Luna02 Godnatt! 3 sep, 2012 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen