Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1461 1462 1463 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
får man hänga på,även om man på vardagar är uppe till typ 21:05

Haha det e klart ^^ jag brukar va uppe till 21.30 på vardagar så vi e ganska lika :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

3 sep, 2012 20:47

Borttagen

Avatar


Någon här? :3

3 sep, 2012 21:12

Borttagen

Avatar


jaaag

3 sep, 2012 21:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jaaag


Hur är läget?

3 sep, 2012 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jaaag


Hur är läget?

ja du,bra dricker roibos och böjar bli lite trött eftersom att jag tränade i 3 timmar

3 sep, 2012 21:16

Obliviate_
Elev

Avatar


Hello people. What'cha doin?

Själv sitter jag och diskuterar religon. mkt intressant

3 sep, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jaaag


Hur är läget?

ja du,bra dricker roibos och böjar bli lite trött eftersom att jag tränade i 3 timmar


I see

Skrivet av Obliviate_:
Hello people. What'cha doin?

Själv sitter jag och diskuterar religon. mkt intressant


Hai *vinkar*
Jag funderar lite. Dricker Cola.

Religion är ett väldigt intressant ämne ^^

3 sep, 2012 21:17

Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho It is. Har massor jag funderar på men ja.. Intressant ändå hur folk tänker även om jag inte håller med dom. Det fascinerar mig ^^

3 sep, 2012 21:22

Borttagen

Avatar


okej,går och lägger min nu

3 sep, 2012 21:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho It is. Har massor jag funderar på men ja.. Intressant ändå hur folk tänker även om jag inte håller med dom. Det fascinerar mig ^^


Alla har ju egna åsikter, så ^-^
Det är faktiskt roligt att höra andras åsikter, och se hur olika personer tänker. Man kan tänka lite mer själv då också

Luna02
Godnatt!

3 sep, 2012 21:31

1 2 3 ... 1461 1462 1463 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.