Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
25 sep, 2012 22:13 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥ ♥ jo det gör jag så var tyst och acceptera att du är den bästa, puss på dig din lilla gurka, haha, jag älskar dig, sådeså ♥ Hur bäst kan man vara egentligen? ♥♥♥
25 sep, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Komplimang till alla underbara läsare till min ganska dåliga berättelse! ♥ ♥ ♥ Man får inte ljuga!!! Tack Bells. 25 sep, 2012 22:50 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Komplimang till alla underbara läsare till min ganska dåliga berättelse! ♥ ♥ ♥ Man får inte ljuga!!! Tack Bells. Jag ljuger aldrig! ♥
25 sep, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja[/quote Ä Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja är det okej om jag hoppar in?? ♥♥ 26 sep, 2012 07:16 |
|
Borttagen
|
26 sep, 2012 07:51 |
|
A.k
Elev |
Komplimang till ...
Spoiler: som är FANTASTISK!!! ♥Tryck här för att visa! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 26 sep, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Tack för att ni orkat att uggla med mig
Spoiler: Tryck här för att visa! Det är väl ni jag ugglat mest med 26 sep, 2012 14:24 |
|
Majis
Elev |
miss-somebody: Tack! Elelr ja... Jag vet inte om jag ska tacka för att du ville att jag skulle vara sjuk nu, men jaja
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 14:37 |
|
Clara Darkin
Elev |
26 sep, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen