@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
^
^ Eventuellt har de hittat artikeln någonstans, kört en direktöversättning i typ google translate. och så blev det så.
9 jan, 2012 16:22 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Lol. Jag skummade igenom alla sidor jag missat. Nickade medstämmande när jag såg ditt inlägg här Prue och tänkte lite belåtet att ja, vi har inte fått ner snön i södra Halland. Det gillar vi. Tittar ut genom fönstret och reagerar exakt likandant... NEEEEEEJ! Jag vill inte ha snö . 9 jan, 2012 16:22 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Lol. Jag skummade igenom alla sidor jag missat. Nickade medstämmande när jag såg ditt inlägg här Prue och tänkte lite belåtet att ja, vi har inte fått ner snön i södra Halland. Det gillar vi. Tittar ut genom fönstret och reagerar exakt likandant... NEEEEEEJ! Jag vill inte ha snö . Åh, lycka. Om det ska vara snö kan den komma i december och sen stanna kvar. En stund iaf. Nu har det inte varit mycket snö alls på hela vintern då kan den lika gärna hålla sig borta. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 16:24 |
|
Prue
Elev |
^Håller med. Dessutom tycker jag att snö är något man åker till. Älskar att åka skidor och skridskor, men det är något som man åker till och inget jag vill ha här >.<
9 jan, 2012 16:26 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer väl få sitta hemma och deppa istället, kul. Not.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 16:28 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Min mage gjorde konstiga ljud nyss, "boripp, boripp" lät den! o.o
9 jan, 2012 16:30 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kommer väl få sitta hemma och deppa istället, kul. Not. Men varför inte dra på sig varma kläder och gå ut? Fattar inte varför alla är så negativa mot snö. Visst det kan vara lite kallt, men är man varmt klädd så ryser man inte. Deremot så kan slask vara jobbigt. Man kan inte forma eller leka i det på samma sett som snö. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 9 jan, 2012 16:31 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kommer väl få sitta hemma och deppa istället, kul. Not. sluta :c verkligen inte, du kommer gå och du kommer ha kul! kolla i jedward tråden vad jag svarade! 9 jan, 2012 16:32 |
|
EmahS
Elev |
9 jan, 2012 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen