Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: destruktivt - HEJ JAG ÄR VAKEN. HEJ BÄSTA VGD???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Pratar med dig... hahahahahahah♥39234i9653855093458390538590348 omg hyper men VI HAR SKOLFOTO IMORRN Alltså ibland måste man använda google translate för att förstå vad du skriver. Du skriver i forntida runor kära Sniret. ♥ ![]() ![]()
3 sep, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
kya - HAHAHAHAHA FÖRLÅT <///3 din mamma alltså herregud måste skicka mer bilder ♥ ahahaha gråter
3 sep, 2012 00:18 |
|
kya
Elev |
destruktivt - Haha! JAAA vi skickar bilder imorgon (Detta låter så misstolkat </3)
Känns som att vi spammar lite just nu btw haha ![]() ![]()
3 sep, 2012 00:22 |
|
Borttagen
|
har lite tråkigt. nån som har lust att duellera?
3 sep, 2012 06:40 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gärna, har också tråkigt har lite tråkigt. nån som har lust att duellera? 3 sep, 2012 07:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Jag med! Men jag orkar inte... Ska snart se nya säsongen av AWKWARD Såg den också! Tycker att Jenna gjorde rätt i att välja Spoiler: Tryck här för att visa! Vad tycker du? HÅLLER MED! Hon är: Snygg, snäll, vågar vara töntig mm... Matty är: självisk, skäms för allting, bryr sig knappt om henne mm... GO JAKE! 3 sep, 2012 14:56 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Jag med! Men jag orkar inte... Ska snart se nya säsongen av AWKWARD Såg den också! Tycker att Jenna gjorde rätt i att välja Spoiler: Tryck här för att visa! Vad tycker du? HÅLLER MED! Hon är: Snygg, snäll, vågar vara töntig mm... Matty är: självisk, skäms för allting, bryr sig knappt om henne mm... GO JAKE! ...och dessutom bra på att dansa!!! Usch på Matty! TEAM JAKE ALL THE WAY!!! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 3 sep, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Jag med! Men jag orkar inte... Ska snart se nya säsongen av AWKWARD Såg den också! Tycker att Jenna gjorde rätt i att välja Spoiler: Tryck här för att visa! Vad tycker du? HÅLLER MED! Hon är: Snygg, snäll, vågar vara töntig mm... Matty är: självisk, skäms för allting, bryr sig knappt om henne mm... GO JAKE! ...och dessutom bra på att dansa!!! Usch på Matty! TEAM JAKE ALL THE WAY!!! Haha, jaa... Själv väntar jag på någon som Jake HELL YEAH TEAM JAKE 3 sep, 2012 20:30 |
|
Noctum
Elev |
3 sep, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
får man hänga på,även om man på vardagar är uppe till typ 21:05
3 sep, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen