Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥
25 sep, 2012 20:56 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin'
25 sep, 2012 20:58 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥
25 sep, 2012 21:00 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥ And you're the best, so don't say that you aren't♥ aaw... right back at ya ♥ love you the most darlin' thanx ♥ No, you don't♥ ♥ jo det gör jag så var tyst och acceptera att du är den bästa, puss på dig din lilla gurka, haha, jag älskar dig, sådeså ♥
25 sep, 2012 21:02 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och så ska Cykel få en megaelefantkomplimang för att hon är världens finaste cykel! C: Men alltså, hur fin är du?? Vad glad jag blev! En elefantstorkomplimang till dig för att du är så gullig!
25 sep, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cykel: Men åååhå, en elefantkomplimang från självaste Cykel, kan det bli bättre? Skrivet av Borttagen: Och så ska Cykel få en megaelefantkomplimang för att hon är världens finaste cykel! C: Men alltså, hur fin är du?? Vad glad jag blev! En elefantstorkomplimang till dig för att du är så gullig! Jag vet inte ens om vi pratade på mässan men nästa gång jag ser dig (för det ska jag) så ska du få en elefantkram oavsett om du vill det eller inte! C: 25 sep, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 21:44 |
|
DarkBells
Elev |
Vanessa Treens Hm... Din LILLA vän?
Jag är nästan ett helt år äldre än dig! ♥ Men jag förstår vad du menar... Puss! ♥
25 sep, 2012 21:47 |
|
Dramione99
Elev |
Danzi ska få en stor komplimang. Därför att hon verkar så sjukt azum och bara underbart bäääst!!! Har sett upp till/diggat dig sen jag kom hit för ett år sedan. Jag känner inte dig, men du skriver alltid bra saker och jaaaa. Folk brukar uppmuntra en att säga ärligt vad man känner för saker och ting ...så ja, det har jag gjort nu, xD. Och juste, din blogg e fin oxå! ♥
25 sep, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Vanessa Treens Hm... Din LILLA vän? Jag är nästan ett helt år äldre än dig! ♥ Men jag förstår vad du menar... Puss! ♥ Puss! 25 sep, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen