Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, jag vill inte lära känna honom. Jag vill inte ens se honom.Skrivet av Borttagen: "... tror att hon är något speciellt" - pappa efter en lång rad av ilskna meningar om hur jag lite sarkastiskt svarade på vad min bror frågade (efter att han frågat en gång tidigare och inte hört mitt svar) Då är det bevisat. Han känner mig inte alls. Prata med skolkuraton om det här jag förstår att du blir ledsen över att din pappa inte riktigt känner dig. Du kanske behöver spendera tid med din pappa så ni lär känna varandra. Nu är inte jag någon expert men jag hoppas att det här var till någon hjälp Men tack, i alla fall ^^ Okej han måste verkligen behandla dig på fel sätt 21 aug, 2014 20:58 |
|
Fairy Tale
Elev |
21 aug, 2014 21:42 |
|
Arngeir
Elev |
Jag är rätt känslig av mig, och det är hemskt jobbigt ibland.
I skolan retar de mig smått för att jag är i målbrottet och får konstiga pip och så vidare. Sedan när jag kommer hem så retar min storebror mig för det också. Det är som hela jag finns för att man enbart ska reta, som att jag föddes för att andra ska få trycka ner någon. Har ingen större lust för att gå till skolan, blir bara för mycket.. Vet att min bror kommer reta mig hela livet ut, så det kan jag leva med. Men det blir för mycket när det kommer från fler håll... Till och med från mina föräldrar, de kan skratta åt något jag gjort eller något som är "fel" med mig, eller bara reta mig för saker. Skitkväll ![]() ![]()
21 aug, 2014 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arngeir: Jag är rätt känslig av mig, och det är hemskt jobbigt ibland. I skolan retar de mig smått för att jag är i målbrottet och får konstiga pip och så vidare. Sedan när jag kommer hem så retar min storebror mig för det också. Det är som hela jag finns för att man enbart ska reta, som att jag föddes för att andra ska få trycka ner någon. Har ingen större lust för att gå till skolan, blir bara för mycket.. Vet att min bror kommer reta mig hela livet ut, så det kan jag leva med. Men det blir för mycket när det kommer från fler håll... Till och med från mina föräldrar, de kan skratta åt något jag gjort eller något som är "fel" med mig, eller bara reta mig för saker. Skitkväll Prata med din bror och dom som retar dig på skolan alla kommer in i målbrottet 22 aug, 2014 07:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arngeir: Jag är rätt känslig av mig, och det är hemskt jobbigt ibland. I skolan retar de mig smått för att jag är i målbrottet och får konstiga pip och så vidare. Sedan när jag kommer hem så retar min storebror mig för det också. Det är som hela jag finns för att man enbart ska reta, som att jag föddes för att andra ska få trycka ner någon. Har ingen större lust för att gå till skolan, blir bara för mycket.. Vet att min bror kommer reta mig hela livet ut, så det kan jag leva med. Men det blir för mycket när det kommer från fler håll... Till och med från mina föräldrar, de kan skratta åt något jag gjort eller något som är "fel" med mig, eller bara reta mig för saker. Skitkväll Det i skolan tycker jag att du ska ta med en vuxen i skolan. Det är mobbning att gång efter gång reta någon, och det är FEL. Det ska abaolut ingen leva med. Jag har varit mobbad i ungefär 4, 5 år och det förstörde hela mitt självförtroende. Ang. din bror. Jag tycker att du ska säga till honom ungefär "Du har själv varit i målbrottet, tycker du själv att det var så himla kul?" eller något liknande. I alla fall, ta upp det med honom. Och ja, dina föräldrar detsamma. Säg till de att det inte är roligt. Jag vet att det kan vara svårt och jag är inte en kille direkt, men jag hoppas att lite av de jag skrivit har hjälpt dig! Och om du vill prata är det bara att skriva, jag må vara yngre än dig (13 år) och jag är en tjej, men jag vill hjälpa dig så gott som det går! 22 aug, 2014 14:12 |
|
Anne Potter
Elev |
22 aug, 2014 17:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag vet känslan. Tillslut insåg jag att människan bara utnyttjade mig till dennes fördel. Så jag sa helt enkelt upp kontakten. Men ändå måste jag vara med denne person ganska ofta och det är väldigt jobbigt.
22 aug, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
22 aug, 2014 21:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
22 aug, 2014 21:43 |
|
Frivolt
Elev |
Drog en vit lögn för min kompis som jag skulle träffa idag. Orkar inte träffa henne, orkar inte! Allt känns bara skit.....
23 aug, 2014 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen