Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det 25 sep, 2012 15:32 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra!
25 sep, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke? jag hoppas det bra! ja 25 sep, 2012 15:34 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥
25 sep, 2012 17:50 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥
25 sep, 2012 18:20 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥
25 sep, 2012 20:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥
25 sep, 2012 20:45 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥
25 sep, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 20:49 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥ Jo, det är du ♥ Don't think so ♥ But I know that it's true ♥ aawie... ♥ ♥ Love you ♥ And I love you ♥
25 sep, 2012 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen