Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Atira: Om en vecka flyttar jag. Det kommer antagligen gå bra men är ändå nervös... vad har jag gett mig in på egentligen? Flyttar du hemifrån för första gången? Du har gett dig in på ett nytt kapitel av ditt liv, det är vad jag kallar det i alla fall
20 aug, 2014 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Om en vecka flyttar jag. Det kommer antagligen gå bra men är ändå nervös... vad har jag gett mig in på egentligen? Det går säkert bra Minns själv hur nervös jag var över att bo helt själv. Nu driver det mig snarare till vansinne att tillbringa mer än fyra dagar i streck hemma hos mina föräldrar. Man vänjer sig liksom vid att sköta sig själv. 21 aug, 2014 01:27 |
|
Borttagen
|
Jag börjar bli irriterad på att folk andvänder ord som de inte vet vad det betyder
Tex härma jsg sat och kollade på en video där en tjej tog upp vad härma betyder " att göra likadant dom någon annan som verkar förlöligande" Ungefär så sa tjejen i videon· Sen så måste en tjej vid namn misslisibelle stå och förklara sig för hon hade råkat fått likadana produkter som Linn ålborg det var en mixer och ett par tofflor· Och det blev ett himla liv " du härmar Linn hela tiden" och ba bla bla· Det är nästan som att tex en tröja är bara till för en person· Och det är svårt att komma på något hellt unikt på youtube 21 aug, 2014 07:17 |
|
Atira
Elev |
Klaestron Egentligen flyttar jag för andra gången haha. xD Så det kommer antagligen gå bra, har ju klarat det förut en gång, men den här gången ska jag plugga på universitetet. Det är nog mest det som skrämmer mig lite...
Secchan Ja, det kommer säkert gå bra, är van att klara mig själv. Är mest orolig över hur alla andra är där. Tänk om jag inte kommer överens med någon? Jag kan inget om att plugga på universitetet heller. 21 aug, 2014 13:14 |
|
Borttagen
|
Atira: Det kommer vara fler än du som inte har någon koll på universitet
21 aug, 2014 13:51 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Atira: Det kommer vara fler än du som inte har någon koll på universitet Det är sant! Tack för de uppmuntrande orden 21 aug, 2014 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Atira: Det kommer vara fler än du som inte har någon koll på universitet Det är sant! Tack för de uppmuntrande orden Varsågod 21 aug, 2014 14:51 |
|
Borttagen
|
"... tror att hon är något speciellt" - pappa efter en lång rad av ilskna meningar om hur jag lite sarkastiskt svarade på vad min bror frågade (efter att han frågat en gång tidigare och inte hört mitt svar)
Då är det bevisat. Han känner mig inte alls. 21 aug, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "... tror att hon är något speciellt" - pappa efter en lång rad av ilskna meningar om hur jag lite sarkastiskt svarade på vad min bror frågade (efter att han frågat en gång tidigare och inte hört mitt svar) Då är det bevisat. Han känner mig inte alls. Prata med skolkuraton om det här jag förstår att du blir ledsen över att din pappa inte riktigt känner dig. Du kanske behöver spendera tid med din pappa så ni lär känna varandra. Nu är inte jag någon expert men jag hoppas att det här var till någon hjälp 21 aug, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, jag vill inte lära känna honom. Jag vill inte ens se honom.Skrivet av Borttagen: "... tror att hon är något speciellt" - pappa efter en lång rad av ilskna meningar om hur jag lite sarkastiskt svarade på vad min bror frågade (efter att han frågat en gång tidigare och inte hört mitt svar) Då är det bevisat. Han känner mig inte alls. Prata med skolkuraton om det här jag förstår att du blir ledsen över att din pappa inte riktigt känner dig. Du kanske behöver spendera tid med din pappa så ni lär känna varandra. Nu är inte jag någon expert men jag hoppas att det här var till någon hjälp Men tack, i alla fall ^^ 21 aug, 2014 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen