Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Jegli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jegli: "Nessilini "Det bästa är nog att bita ihop - se en kärleksfilm och snyfta lite och försöka gå vidare. Tro mig, been there done that, det finns flera fantastiska killar (även om jag nog tagit den bästa ni verkar sååå söta Vi är söta tror jag... och irriterand (a). Hahahha, Vi är typ överkära och jättetramsiga mot varandra, och gulliga samtidigt. Tar hand om varandra, pysslar om varandra och gör allt för den andra och jag vet inte vad. Soul Mates? Men guuueedd vad sött det låter :'3
10 maj, 2012 22:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 22:09
|
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 22:09 |
|
Miskel
Elev |
10 maj, 2012 22:14 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jegli Ja alltså ahhaha, går man tillbaka i denna tråden finns det säkerligen ett antal panikinlägg ifrån mig när jag var kär och osäker Ja, det är alltid härligt att bli påmind. Sitter här och ler nu Miskel Haha nu måste jag hitta de gamla inläggen jag skrev. hahaha hehe, jag med Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 10 maj, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 22:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag är förvirrad. Han är singel nu och en av mina bästa vänner vet vem han är kär i. Jag är inte kär i honom. Eller? Nej, det tror jag inte. Min vän vägrar berätta vem det är, och på något sätt hoppas jag att det är jag även om jag är så gott som säker på att det inte är jag. Hjälp mig någon, snälla.
11 maj, 2012 14:36 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jag är förvirrad. Han är singel nu och en av mina bästa vänner vet vem han är kär i. Jag är inte kär i honom. Eller? Nej, det tror jag inte. Min vän vägrar berätta vem det är, och på något sätt hoppas jag att det är jag även om jag är så gott som säker på att det inte är jag. Hjälp mig någon, snälla. Först och främst borde du försöka lista ut OM du gillar honom eller inte, det är svårt men försök. Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 11 maj, 2012 16:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jegli: Skrivet av LunaLovegood1: Jag är förvirrad. Han är singel nu och en av mina bästa vänner vet vem han är kär i. Jag är inte kär i honom. Eller? Nej, det tror jag inte. Min vän vägrar berätta vem det är, och på något sätt hoppas jag att det är jag även om jag är så gott som säker på att det inte är jag. Hjälp mig någon, snälla. Först och främst borde du försöka lista ut OM du gillar honom eller inte, det är svårt men försök. Jo, det är det... Jag har faktiskt ingen aning. Visst, han ser bra ut, men ändå..
11 maj, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag har mamihlapinatapai :[
11 maj, 2012 16:18 |
|
Elley
Elev |
Just nu vill jag ha någon att luta mig mot, någon att krypa upp bredvid och känna värmen från. Någon som kan berätta att jag är fantastisk och att jag betyder mer än någon annan. Någon som förstår vad jag menar, att bara veta att det finns en annan människa där ute som faktiskt förstår en och längtar lika mycket efter dig som du gör efter den.
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 maj, 2012 16:18 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen