Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Äre fest här idag också eller?
12 sep, 2011 21:46 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som faktiskt inte har hört den låten..? well, jag har bara hört den någon gång... pandan, fest på mugglis varje kväll
12 sep, 2011 21:47
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 21:48
|
|
MonsterCookie
Elev |
^
^ Nä, festen e hos mange... (Åh ja, min humor e bäst 8D) wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 21:47
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 21:48
|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äre fest här idag också eller? Nä, bara hos Fräädrik! 12 sep, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Verkar så
12 sep, 2011 21:48 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äre fest här idag också eller? Yay, the one one who has power to defeat leumas vän approaches. 12 sep, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
Men vafan, ni har inte fattar, det är:
FEST HOS ADAM, ADAM ADAM! Som gäller, gömma sig i diskmaskiner, takboxar och plasthinkar är det som gäller. Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Äre fest här idag också eller? Yay, the one one who has power to defeat leumas vän approaches. The question is, will i defeat you once more? Probably. 12 sep, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
Gah, sitter och drogar en låt..(Förutom Going back to Hogwarts..)
Listen to the lyrics... Går rätt in i hjärtat, i alla fall på mig..♥ http://www.youtube.com/watch?v=SatbcMrZnzA&feature=related 12 sep, 2011 22:00 |
|
Enchanted
Elev |
pandanNär ska det gå in i din tröga skalle att det är FEST HOS FRÄÄDRIK som gäller!!?? XD HAHA
12 sep, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
12 sep, 2011 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen