TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? Jag kommer sminka dig någon gång i framtiden!! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: You can dream but it will never happen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? Jag kommer sminka dig någon gång i framtiden!! 25 okt, 2017 15:00 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: You can dream but it will never happen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? Jag kommer sminka dig någon gång i framtiden!! Just wait my friend it will happen in the future ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: *Suckar*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: You can dream but it will never happen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? Jag kommer sminka dig någon gång i framtiden!! Just wait my friend it will happen in the future I dina fötter! Byebye! 25 okt, 2017 15:05 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: *Suckar*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: You can dream but it will never happen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? Jag kommer sminka dig någon gång i framtiden!! Just wait my friend it will happen in the future I dina fötter! Byebye! Byebye! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 15:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag hade en så sjukt konstig dröm inatt!
Jag drömde att min mattelärare var min mamma, min engelskalärare var Zeus och samtidigt min pappa. Alla elever i årskursen (ungefär 45 elever) var också deras barn och alltså mina syskon. Alla var olika gamla, den äldsta var typ 25 år och jag som var yngst var fyra år! Vi åkte någonstans på semester med tåg. Tåget gick väldigt nära ett hus. När vi var vid det huset blev det problem med tåget så alla fick kliva av. Jag och resten av min enorma familj gick till trädgården bakom huset och väntade. Alla sprang runt och lekte eller satt hos våra föräldrar. Jag lekte nära huset. Plötsligt hörde jag min pappa (alltså min lärare) skrika ”Ner i gräset och göm dig Millie!”. Jag blev jätterädd och förstod inte riktigt vad han menade så jag stannade och stod kvar. En kvinna i mörka kläder öppnade dörren till huset och drog in mig. Jag började skrika efter mina föräldrar men de kom inte. Kvinnan ställde mig på en pall och släckte sedan alla lampor. Hon började sedan uttala några ord på något främmande språk och viftade med sina händer. Jag var fortfarande jätterädd. Till sist öppnades dörren och min pappa som var Zeus in i huset. Han sprängde kvinnan i luften med sin åskvigg. Jag blev så rädd så jag började gråta. Sedan bar han ut mig i trädgården till mamma och de andra. Tåget blev lagat, fast efter den händelsen var jag jätterädd så vi åkte hem. På kvällen kunde jag inte sova så mamma fick ligga hos mig tills jag somnade. Det näst yngsta barnet (en snäll kille i min paralellklass) som var 6 år var också rädd så han kom upp till oss i sängen. Till sist somnade jag och min mamma gick och la sig. På morgonen var jag fortfarande lite rädd så jag och några av mina äldre syskon sprang in i deras sovrum. Vi tog vår pappas åskvigg och lyckades kasta ut några blixtar på himlen. Han och mamma vaknade och pappa blev lite sur för att vi tagit hans åskvigg. Sedan åt alla i familjen frukost och jag fick Kalaspuffar så då kändes allting bättre! Knäppt??? (Träffade båda dem lärarna idag och det kändes konstigt. Kommer nog alltid se min engelskalärare som Zeus och min pappa, och min mattelärare som min mamma! Årskursen kommer aldrig kännas som syskon. Jag har inte berättat drömmen för någon Förrutom min assistent! 25 okt, 2017 15:36 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Nice! Jag hade hoppats att jag var med men... man kan inte vara med i allas drömmar.Jag hade en så sjukt konstig dröm inatt! Jag drömde att min mattelärare var min mamma, min engelskalärare var Zeus och samtidigt min pappa. Alla elever i årskursen (ungefär 45 elever) var också deras barn och alltså mina syskon. Alla var olika gamla, den äldsta var typ 25 år och jag som var yngst var fyra år! Vi åkte någonstans på semester med tåg. Tåget gick väldigt nära ett hus. När vi var vid det huset blev det problem med tåget så alla fick kliva av. Jag och resten av min enorma familj gick till trädgården bakom huset och väntade. Alla sprang runt och lekte eller satt hos våra föräldrar. Jag lekte nära huset. Plötsligt hörde jag min pappa (alltså min lärare) skrika ”Ner i gräset och göm dig Millie!”. Jag blev jätterädd och förstod inte riktigt vad han menade så jag stannade och stod kvar. En kvinna i mörka kläder öppnade dörren till huset och drog in mig. Jag började skrika efter mina föräldrar men de kom inte. Kvinnan ställde mig på en pall och släckte sedan alla lampor. Hon började sedan uttala några ord på något främmande språk och viftade med sina händer. Jag var fortfarande jätterädd. Till sist öppnades dörren och min pappa som var Zeus in i huset. Han sprängde kvinnan i luften med sin åskvigg. Jag blev så rädd så jag började gråta. Sedan bar han ut mig i trädgården till mamma och de andra. Tåget blev lagat, fast efter den händelsen var jag jätterädd så vi åkte hem. På kvällen kunde jag inte sova så mamma fick ligga hos mig tills jag somnade. Det näst yngsta barnet (en snäll kille i min paralellklass) som var 6 år var också rädd så han kom upp till oss i sängen. Till sist somnade jag och min mamma gick och la sig. På morgonen var jag fortfarande lite rädd så jag och några av mina äldre syskon sprang in i deras sovrum. Vi tog vår pappas åskvigg och lyckades kasta ut några blixtar på himlen. Han och mamma vaknade och pappa blev lite sur för att vi tagit hans åskvigg. Sedan åt alla i familjen frukost och jag fick Kalaspuffar så då kändes allting bättre! Knäppt??? (Träffade båda dem lärarna idag och det kändes konstigt. Kommer nog alltid se min engelskalärare som Zeus och min pappa, och min mattelärare som min mamma! Årskursen kommer aldrig kännas som syskon. Jag har inte berättat drömmen för någon Förrutom min assistent! Tonks/Luna, jag är med i din onda plan!
25 okt, 2017 16:27 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Önskar också att du och alla andra mugglisar var med!Skrivet av GinnyHermionePotter: Nice! Jag hade hoppats att jag var med men... man kan inte vara med i allas drömmar. Jag hade en så sjukt konstig dröm inatt! Jag drömde att min mattelärare var min mamma, min engelskalärare var Zeus och samtidigt min pappa. Alla elever i årskursen (ungefär 45 elever) var också deras barn och alltså mina syskon. Alla var olika gamla, den äldsta var typ 25 år och jag som var yngst var fyra år! Vi åkte någonstans på semester med tåg. Tåget gick väldigt nära ett hus. När vi var vid det huset blev det problem med tåget så alla fick kliva av. Jag och resten av min enorma familj gick till trädgården bakom huset och väntade. Alla sprang runt och lekte eller satt hos våra föräldrar. Jag lekte nära huset. Plötsligt hörde jag min pappa (alltså min lärare) skrika ”Ner i gräset och göm dig Millie!”. Jag blev jätterädd och förstod inte riktigt vad han menade så jag stannade och stod kvar. En kvinna i mörka kläder öppnade dörren till huset och drog in mig. Jag började skrika efter mina föräldrar men de kom inte. Kvinnan ställde mig på en pall och släckte sedan alla lampor. Hon började sedan uttala några ord på något främmande språk och viftade med sina händer. Jag var fortfarande jätterädd. Till sist öppnades dörren och min pappa som var Zeus in i huset. Han sprängde kvinnan i luften med sin åskvigg. Jag blev så rädd så jag började gråta. Sedan bar han ut mig i trädgården till mamma och de andra. Tåget blev lagat, fast efter den händelsen var jag jätterädd så vi åkte hem. På kvällen kunde jag inte sova så mamma fick ligga hos mig tills jag somnade. Det näst yngsta barnet (en snäll kille i min paralellklass) som var 6 år var också rädd så han kom upp till oss i sängen. Till sist somnade jag och min mamma gick och la sig. På morgonen var jag fortfarande lite rädd så jag och några av mina äldre syskon sprang in i deras sovrum. Vi tog vår pappas åskvigg och lyckades kasta ut några blixtar på himlen. Han och mamma vaknade och pappa blev lite sur för att vi tagit hans åskvigg. Sedan åt alla i familjen frukost och jag fick Kalaspuffar så då kändes allting bättre! Knäppt??? (Träffade båda dem lärarna idag och det kändes konstigt. Kommer nog alltid se min engelskalärare som Zeus och min pappa, och min mattelärare som min mamma! Årskursen kommer aldrig kännas som syskon. Jag har inte berättat drömmen för någon Förrutom min assistent! 25 okt, 2017 19:07 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Här sitter jag och läser igenom massa konversationer. Är det meningen att man inte ska fatta något? XDXD Hur mår alla iaf??♥ Haha, egentligen så är det bara shipp från Olympens Hjältar och The Trials of Apollo (En serie efter Percy Jackson serien) så jag förstår varför du blir förvirrad om du inte läst de Jag mår bra! Fast lite trött för jag vakna nyss xD Hur mår du? Hahaha okii XD Aaa, jag är också lite trött, men jag mår bra. ♥ ![]()
25 okt, 2017 21:30 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
27 okt, 2017 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen