the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac satte sig upp då han vaknade han gnuggade sömnen ur ögonen.
24 nov, 2015 22:09
|
|
Borttagen
|
"hur mår du nu?" frågade Theodore osäkert.
24 nov, 2015 22:10
|
|
Borttagen
|
" Lite yr annars bra " sa Isac och började minnas det han hade sagt i sömnen.
" Vad har grisar att göra med pirater?" Frågade Isac och såg på Theo.
24 nov, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
"ingen aning men tack vare dig kommer det att bli en dryg natt för mig" sa Theodore och suckade.
24 nov, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
" Förstår det om Caroline är inblandad och jag hoppas hon vet gränser " sa Isac så hon inte gör som Ian skulle ha gjort tagit varenda droppe blod.
" Är skyldig dig en tjänst sen " sa Isac bara det inte är eld eller vitlök inblandad i tjänsten är jag nöjd tänkte Isac.
24 nov, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
"precis..." sa Theodore oroligt.
24 nov, 2015 22:25
|
|
Borttagen
|
" Du bestämmer när tjänsten ska vara " sa Isac hans mobil ringde han tog upp den.
" Hej gullunge vi är på väg " sa hans mamma
" när kommer ni fram ?" Frågade Isac generat.
" Vi är framme före klockan 6 gullunge " sa Hans mamma. Isac blev mer röd i ansiktet hans mamma älskade att få honom att skämmas.
24 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
Theodore hörde vad Isac's mamma sa. Theodore var glad att hans mamma inte sa sånt till honom när de pratade i telefon.
24 nov, 2015 22:32
|
|
Borttagen
|
" Då um ses vi klockan 6 " sa Isac
" Ja då gullunge " sa Isacs mamma och la på.
24 nov, 2015 22:34
|
|
Borttagen
|
"så din bror kommer hit eller hur var det?" frågade Theodore osäkert.
24 nov, 2015 22:35
|
Du får inte svara på den här tråden.