Marodör rollspel för alla
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodör rollspel för alla
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Danke, sa jag och undrade om narcissa kunde tyska,
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
- Va? frågade jag.
15 maj, 2014 19:51 |
|
Lux
Elev |
- det är tack på tyska. Tyska är ett språk man talar i ett land som het Tyskland, men även i Schweiz, Österrike och Liechtenstein, sa jag glatt.
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 19:52 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
- Jaha, sa jag glatt.
15 maj, 2014 19:52 |
|
Lux
Elev |
- Känner du till det språket? frågadr jag.
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag tyst.
15 maj, 2014 19:53 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig upp.
15 maj, 2014 19:54 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 19:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodör rollspel för alla
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen