Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
(Stackars bord)
Jag ser mig omkring, alla vinkar och ler mot mig men ändå känner jag mig väldigt ensam.
7 apr, 2014 23:34
|
|
Borttagen
|
( haha)
Jag vann.
" Du vinner alltid!, sa Marcus
" Du vann ju sist vi spelade, sa jag
7 apr, 2014 23:36
|
|
Borttagen
|
Jag undrar vad det beror på...
7 apr, 2014 23:38
|
|
Borttagen
|
" Har du frågat Victoria?, sa Marcus
" Jaa.., mumlade jag
" nå?, sa Marcus
" Hon sa kanske, sa jag
7 apr, 2014 23:39
|
|
Borttagen
|
Hoppas att känslan försvinner snart.
7 apr, 2014 23:41
|
|
Borttagen
|
" Då har du en chans!, sa marcus
" Nej.. hon kommer säga nej, sa jag
7 apr, 2014 23:42
|
|
Borttagen
|
Istället tänker jag på helgen och träffen med Alex.
7 apr, 2014 23:44
|
|
Borttagen
|
" Nej då.. tänk positivt, sa han
" Du fattar inte.. jag älskar henne! jag har aldrig känt såhär för någon!, sa jag
7 apr, 2014 23:45
|
|
Borttagen
|
Han är egentligen ganska söt om man tänker efter...
7 apr, 2014 23:47
|
|
Borttagen
|
" Allt är bara skit, sa jag och reste mig upp.
7 apr, 2014 23:48
|
Du får inte svara på den här tråden.